ایسوس تبلت ذن پد 3 اس را در کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان برگزاری کامپیوتکس ۲۰۱۷ از تبلت ۸ اینچی ذن پد ۳ اس با بدنه‌ی آلومینیومی رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس برخلاف سال‌های گذشته که در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از طیف گسترده‌ای از محصولات جدید، شامل انواع گوشی‌ هوشمند، تبلت‌، لپ‌تاپ، رایانه‌ی دسکتاپ و ساعت‌ هوشمند رونمایی می‌کرد، امسال تمرکز خود را بر اولترابوک‌ قرار داده است. ایسوس روز گذشته شماری از لپ‌تاپ‌های خود را رونمایی کرد و امروز شاهد رونمایی از نسل جدید تبلت کمپانی تایوانی به دور از هر گونه هیاهوی خبری هستیم.

ایسوس دقایقی پیش از تبلت خود با نام ذن پد ۳ اس رونمایی کرد که از وجود یک نمایشگر ۸ اینچی بهره می‌برد. از دیگر نکات قابل ذکر برای این تبلت باید به بدنه‌ی آلومینیومی آن اشاره کرد. از جمله‌ی بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های اعمال شده در مقایسه با نسل پیشین این تبلت، باید به دو برابر شدن حافظه‌ی داخلی اشاره کرد؛ به‌طوری‌که دیگر نسخه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی راهی بازار نخواهند شد و نسل جدید تبلت ایسوس با بهره‌گیری از حافظه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار می‌شوند.

ایسوس پردازنده‌ی تبلت خود را نیز بروزرسانی کرده و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ را جایگزین اسنپدراگون ۶۵۰ کرده است. از جمله‌ی دیگر مشخصات فنی این تبلت باید به استفاده از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد، هرچند نسخه‌ی ۳ گیگابایتی این تبلت نیز به عنوان یک نمونه رده پایین وجود دارد.

ایسوس در تبلت خود از یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن 2K استفاده کرده که به فناوری VisualMaster مجهز است. همچنین باید به باتری با ظرفیت ۴۶۸۰ میلی آمپر ساعتی نیز اشاره کرد. ایسوس تبلت خود را اندروید ۷ نوقا به‌روز کرده و سنسور هر دو دوربین را در مقایسه با ۸ و ۲ مگاپیکسل نسل گذشته به ۱۳ و ۵ مگاپیکسل ارتقاء داده است. ضخامت این تبلت ۶.۹ میلی‌متر است. هنوز مشخص نیست ایسوس این تبلت را چه زمانی و با چه برچسب قیمتی راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات