آیا تبلت گوگل می تواند جای Kindle Fire و iPad را بگیرد

جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در حال کار کردن بر روی تبلت Google Nexus است. ولی هنوز مشخص نیست که این تبلت چه میزان محبوبیت دارد و آیا می تواند با آیپد و کیندل فایر رقابت کند یا خیر؟ در این مقاله اطلاعات کامل تری در مورد تبلت جدید گوگل ارائه می کنیم و رقیب اصلی آن را معرفی خواهیم کرد.
تبلیغات

مدیر اجرایی گوگل آقای Eric Schmidt در ماه دسامبر اعلام کرد:

تبلت گوگل نکسوس تا شش ماه آینده با بهترین کیفیت به بازار عرضه می شود.

در بازار تبلت ها می توان آیپد را موفق ترین و پر فروش ترین تبلت بازار معرفی کرد. اما Kindle Fire از شرکت آمازون، در مدت کوتاهی فروش بسیار بالایی داشت و به عنوان دومین تبلت از نظر فروش بالا بعد از iPad قرار گرفت. علت فروش بالای کیندل فایر، قیمت مناسب و کیفیت خوب این تبلت بود.

اکنون نوبت به گوگل می رسد تا پس از خرید موتورولا به قیمت 12.5 بیلیون دلار، وارد بازار تبلت ها شود. اما رقیب گوگل تبلت آیپد اپل است یا کیندل آمازون؟

گوگل احتمال دارد تبلتی مشابه iPad عرضه کند. چراکه کیندل فایر تبلت قدرتمندی نیست ولی توانسته نیاز کابران به یک تبلت ارزان قیمت را به خوبی پوشش دهد. به همین دلیل احتمال می رود که گوگل طرف تولید تبلت های ارزان قیمت نرود.

تلفن هوشمند گوگل نکسوس در بازار Smart Phone ها خیلی موفق نبود اما از نظر گوگل قضیه تبلت ها با تلفن های هوشمند متفاوت است و گوگل معتقد است با وجود کیفیت بالای این تبلت، گوگل نکسوس به زودی جای خود را در میان تبلت ها باز خواهد کرد.

به نظر شما آیا با وجود این تنوع زیاد در بازار نیاز به تبلت جدیدی احساس می شود؟

منبع: PCworld

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات