گلکسی بوک سامسونگ با قیمت پایه ۶۲۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود

جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی بوک سامسونگ مبتنی بر ویندوز ۱۰ است و با قیمت ۶۲۹.۹۹ دلاری برای نسخه‌ی ۱۰.۶ اینچی، رقیبی برای سرفیس پروی مایکروسافت خواهد بود.
تبلیغات

سامسونگ اطلاعات قیمتی و همچنین زمان عرضه‌ی گلکسی بوک خود را که مبتنی بر ویندوز ۱۰ است، اعلام کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط سامسونگ، گلکسی بوک ۱۰.۶ اینچی نسخه‌ی وای‌فای با قیمت پایه‌ی ۶۲۹.۹۹ دلار، گلکسی بوک ۱۲ اینچی وای‌فای با قیمت پایه‌ی ۱۱۲۹.۹۹ دلار در کنار نسخه‌ی LTE همین نسخه با قیمت ۱۲۹۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

نسخه‌ی ۱۲ اینچی این محصول مجهز به ارتباط LTE از امروز، ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) در ایالات متحده‌ی آمریکا از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن برای خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هر دو نسخه‌ی وای‌فای محصولات جدید سامسونگ از طریق فروشگاه‌های معتبر و همچنین وب‌سایت سامسونگ برای پیش‌خرید در اختیار کاربران خواهد گرفت و از ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) به دست خریداران خواهد رسید.

هر دو سایز گلکسی بوک سامسونگ طراحی آلومینیومی باریکی دارند و به همراه قاب‌ کیبورد و قلم استایلوس راهی بازار خواهند شد . گلکسی بوک ۱۰ از وجود پردازنده‌ی ام ۳ اینتل بهره می‌برد؛ حال آنکه دو نسخه‌ی ۱۲ اینچی از وجود پردازنده‌ی Core i5 به همراه نمایشگر امولد استفاده می‌کنند.

برای مقایسه بهتر است بدانید که قیمت سرفیس بوک ۴ با بهره‌گیری از پردازنده‌ی ام ۳ اینتل از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود و این محصول با قیمت مورد اشاره فاقد هرگونه کیبورد و قلم است و سرفیس پرو ۹۹۹ دلاری مایکروسافت بدون کیبورد و قلم تقریبا با گلکسی بوک ۱۲ اینچی وای‌فای برابری می‌کند که از مشخصاتی نظیر از پردازنده‌ی Corei5، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات