نسل دوم تبلت میت بوک هواوی در ۳ نسخه D ،X و E رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی قصد رونمایی از نسل دوم تبلت میت بوک در ۳ نسخه‌ی D ،X و E دارد که اندازه‌ی صفحه نمایش آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.
تبلیغات

شرکت هواوی از نسل اول تبلت هیبریدی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون رونمایی کرد. درست مشابه تعویق طولانی‌مدت سرفیس پرو 5 شرکت مایکروسافت و برخلاف گلکسی بوک، گلکسی تب پرو و گلکسی تب سری S سامسونگ، رونمایی از نسل دوم تبلت میت‌بوک هواوی هم هنوز به خاطر برخی دلایل نامعلوم و قبل از پیوستن به عرصه‌ی تبلت‌های ویندوز 10 تبدیل شونده‌ی مجهز به پردازنده‌ی کبی لیک، به تعویق افتاده است.

مقاله‌های مرتبط:

    شاید دلیل به تعویق افتادن معرفی و عرضه‌ی میت‌بوک ۲، وجود مدل‌های مختلفی از تبلت یادشده باشد که حدود ۶ ماه پیش هم شایعه‌ای مبنی‌ بر همین موضوع منتشر شده بود. ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی بیش از ۳ نوع مختلف از دومین نسل تبلت میت‌بوک باشیم که حداقل یکی از آن‌ها از نوع حرفه‌ای و مجهز به پردازنده‌ی Core i5 اینتل باشد و از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره ببرد.

    میت بوک D و E هواوی

    طبق گزارش‌های جدید؛ پاسکال، وات و بل نام رمز این سه مدل است. انتظار می‌رود تبلت سطح بالا و ۱۵ اینچی این مدل‌ها که بزرگ‌ترین صفحه نمایش را در بین سه تبلت دارد، تحت عنوان میت‌بوک X معرفی شود. دو مدل دیگر هم با نام تجاری میت‌بوک D و میت‌بوک E و احتمالا مجهز به صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی با نسبت تصویر ۳ به ۲ (3:2) خواهند بود. نسخه‌ی بعدی احتمالا مانند نسل اول میت‌بوک، مجهز به پردازنده‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی core m اینتل خواهد بود.

    میت بوک X هواوی

    با نگاهی به رندرهای مطبوعاتی فاش شده از ایوان بلس، می‌توان به‌راحتی متوجه شباهت طراحی کلی و وجود تفاوت‌های صرفا جزئی بین این سه رایانه‌ی تبدیل شونده‌ی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ شد. با این حال، برای مثال بهره‌مندی از کیبورد جداشدنی یا حالت تبدیل در میت‌بوک X که با نام رمز پاسکال هم شناخته می‌شود، مشخص نیست. در این حالت، میت‌بوک X رقیب سرسختی برای سرفیس بوک خواهد بود.

    آیا تبلت‌ میت‌بوک هواوی می‌تواند رقبای قدر خود را به چالش بکشد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات