مشخصات و قیمت مدیاپد تی 3 و ام 3 لایت هواوی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در اخبار جدید به مشخصات و قیمت تبلت‌ مدیاپد تی 3 هواوی اشاره شده است که طبق آن، مدل ۸ و ۱۰ اینچی مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هستند.
تبلیغات

در پی انتشار اخبار جدید، اطلاعات سخت‌افزاری و قیمت تبلت جدید هواوی مدیاپد تی 3 فاش شد. این محصول، در سه مدل با ابعاد نمایشگر مختلف عرضه خواهد شد. اولین مدل هواوی مدیاپد تی 3 دارای نمایشگر ۷ اینچی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این مدل تنها از وای‌فای بهره می‌برد و انتظار می‌رود که با برچسب قیمت ۱۳۷ دلاری روانه بازار شود.

دومین تبلت مدیاپد تی 3 از نمایشگر ۸ اینچی برخوردار است و در سومین تبلت از نمایشگر ۱۰ اینچی استفاده شده است. هر دو مدل ذکرشده از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار هستند. انتظار می‌رود قیمت مدل وای‌فای مدیاپد تی 3 که از نمایشگر ۸ اینچی بهره می‌برد، ۲۳۳ دلار باشد و مدل دیگر که از ارتباطات LTE پشتیبانی می‌کند با قیمت ۲۵۴ دلار روانه بازار شود. نسخه وای‌فای ۱۰ اینچی مدیاپد تی 3 با قیمت ۲۴۴ دلار و نسخه وای‌فای به همراه LTE با قیمت ۲۹۷ دلار روانه بازار می‌شود.

در نهایت تبلت مدیاپد ام 3 لایت عرضه خواهد شد که از نمایشگر ۱۰ اینچی، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. نسخه وای‌فای این تبلت با برچسب قیمت ۳۵۰ دلاری و نسخه LTE با برچسب قیمت ۴۰۴ دلاری روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود هر ۴ تبلت جدید هواوی از تراشه‌های مدیاتک استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات