آیپد 9.7 اینچی با قیمت 329 دلاری جایگزین آیپد ایر 2 شد

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل تبلت جدیدی با نام آیپد و قیمت پایین‌تر رونمایی کرده است که جایگزین آیپد ایر ۲ با نمایشگر ۹.۷ اینچی می‌شود.
تبلیغات

اپل تبلت جدیدی با نام آیپد رونمایی کرده است که جایگزین آیپد ایر ۲ این کمپانی با نمایشگر ۹.۷ اینچی خواهد شد. همان‌طور که اشاره کردیم، نام این تبلت آیپد است که پسوند و پیشوند خاصی نیز ندارد. مشخصات فنی آیپد جدید اپل شبیه به آیپد ایر ۲ است با این تفاوت که در این تبلت از تراشه‌ی A9 مورد استفاده در آیفون ۶ اس و‌ آیفون ۶ اس پلاس بهره گرفته شده است. قیمت آیپد جدید اپل در مقایسه با نسل پیش شاهد کاهش بوده است، به‌طوری‌که قیمت نسخه‌ی وای‌فای با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی از ۳۲۹ دلار آغاز می‌شود، حال آنکه قیمت نسخه‌ی LTE از ۴۵۹ دلار تعیین شده است.

نسل جدید آیپد اپل از صبح امروز در فروشگاه آنلاین اپل قابل رؤیت است. پس از آنکه فروشگاه آنلاین اپل از دسترس خارج شد، این یکی از تغییراتی است که در فروشگاه رؤیت شده است. از جمله‌ی محصولات جدید اپل که در فروشگاه قرار گرفته، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با رنگ قرمز هستند که به‌واقع زیبا به نظر می‌رسند. همچنین باید به آیفون SE با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. اپل همچنین اپلیکیشن جدیدی برای ساخت ویدیو به‌صورت مشترک رونمایی کرده است.

بر اساس بیانیه‌ای که فیل شیلر به مناسبت عرضه‌ی این محصول منتشر کرده، اپل امیدوار است آیپد ۹.۷ اینچی جدید با قیمت پایین‌تر بتواند نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کند. شیلر اعلام کرده که این تبلت با قیمت پایین‌تر برای کاربردهای مختلفی مناسب است. او با اشاره به نمایشگر ۹.۷ اینچی رتینا، تراشه‌ی A9 و دسترسی به بیش از ۱.۳ میلیون اپلیکیشن موجود در اپ استور، آیپد را گزینه‌ی مناسبی برای خرید عنوان کرده است.

قیمت محصول جدید اپل سایر تبلت‌های این کمپانی را از میدان به در کرده است. علاوه بر آیپد ایر ۲، آیپد مینی ۲ نیز از فروشگاه آنلاین اپل حذف شده است. آیپد مینی ۴ یا قیمت ۱۲۸ گیگابایتی برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی، کمی گران‌تر از آیپد جدید اپل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات