گلکسی تب اس 3 از ۴ فروردین ۹۶ با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تبلت جدید گلکسی تب اس ۳ سامسونگ که مدتی قبل در کنگره‌ی جهانی موبایل رسما معرفی شد، از تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۹۶) و با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

جدیدترین تبلت اندروید پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۳ از هفته‌ی آینده در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پیش‌خرید این محصول از فردا و از طریق بست‌بای، آمازون و وب‌سایت سامسونگ آغاز می‌شود و از روز جمعه شاهد عرضه‌ی این تبلت در فروشگاه‌ها خواهیم بود. در واقع همان‌طور که پیش از این شایع شده بود، گلکسی تب اس ۴ از تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۹۶) و با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

این محصول به‌نوعی رقیب مستقیمی برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی اپل محسوب می‌شود؛ چراکه هر دو تبلت یادشده از نمایشگری هم‌اندازه بهره می‌برند و رزولوشن نمایشگر آن‌ها نیز مشابه است. علاوه بر این گلکسی تب اس ۳ و آیپد پرو ۹.۷ اینچی از نظر حافظه‌ی داخلی، تجهیز شدن به چهار بلندگو، پشتیبانی از تعداد قابل توجهی لوازم جانبی شخص ثالث و همچنین اپلیکیشن‌های بهینه‌شده برای تبلت‌ها و رده‌ی قیمتی با یکدیگر شباهت دارند. البته تمامی مشخصات فنی گلکسی تب اس ۳ به رقیب اپلی‌اش شباهت ندارد؛ به‌عنوان مثال سامسونگ از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰ در این محصول بهره گرفته است. بد نیست اشاره کنیم که این چیپ‌ست در گوشی هوشمند پرچم‌دار کنونی این کمپانی یعنی گلکسی اس ۷ نیز به کار رفته است.

تبلت اندروید گلکسی تب اس ۳ سامسونگ به همراه قلم استایلوس اس-پن عرضه خواهد شد و این در حالی است که اپل قلم اپل‌-پنسل را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به‌طور جداگانه و به‌عنوان یک وسیله‌ی جانبی برای تبلت آیپد پرو به فروش می‌رساند. هر دو کمپانی همچنین کیبورد-کاورهای مخصوصی برای تبلت‌های پرچم‌دار خود تولید کرده‌اند که کاربران در صورت نیاز باید آن‌ها را به‌طور جداگانه خریداری کنند؛ البته با توجه به قیمت ۱۲۹.۹۹ دلاری کیبورد سامسونگ، این محصول در واقع ۲۰ دلار ارزان‌تر از صفحه‌کلید اپل است. اگر می‌خواهید با تبلت جدید گلکسی تب اس ۳ سامسونگ آشنا شوید، سری به پست بررسی اولیه‌ و اختصاصی زومیت از این دستگاه بزنید. در هر حال برای اینکه بفهمیم تبلت مورد بحث دقیقا چگونه عملکردی  دارد باید منتظر بررسی کامل زومیت از این محصول باشید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات