اپل احتمالا هفته‌ آینده از مدل جدید آیپد پرو رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اپل بدون برگزاری مراسم خاصی قصد دارد هفته‌ی آینده از مدل جدید آیپد پرو رونمایی کند.
تبلیغات

درحالی‌که همه می‌دانیم اپل قطعا در سال ۲۰۱۷ آیفون ۸ را معرفی خواهد کرد، در مورد سایر محصولات این شرکت دقیقا مشخص نیست که امسال چه پیش خواهد آمد. اکنون مدتی است که بسیاری منتظر معرفی نسل جدید تبلت آیپد پرو اپل هستند و حالا شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه اپل به‌زودی و طی هفته‌ی آینده، بدون هیچ رویداد خاصی از مدل جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد.

وب‌سایت مک‌رومرز که به زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان اپل دسترسی دارد، اعلام کرده است که کوپرتینویی‌ها مدل جدید تبلت آیپد پرو را در فاصله‌ی بین ۲۰ تا ۲۴ مارس (۳۰ اسفند ۹۵ تا ۴ فروردین ۹۶) معرفی خواهد کرد. همچنین در گزارش‌های قبلی گفته شده است که اپل امسال از نسخه‌ی جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید این تبلت در دو مدل ۱۲.۳ اینچی و ۱۰.۵ اینچی عرضه شوند. در واقع این دو مدل جدید جایگزین مدل ۹.۷ اینچی کنونی آیپد پرو خواهند شد. البته برخی از منابع اعلام کرده‌اند که آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی جدید جایگزین آیپد پرو ۹.۷ اینچی کنونی خواهد شد و مدل جدید ۹.۷ اینچی این محصول جایگزینی برای آیپد ایر ۲ است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اپل چندین سال است که هیچ مدل به‌روز شده‌ای از آیپد ایر ۲ معرفی نکرده است. 

به نظر می‌‌رسد اپل قصد دارد بدون برگزاری هیچ رویداد مطبوعاتی خاصی، از نسل جدید آیپد پروهای خود رونمایی کند. اپل در سال ۲۰۱۶ و همچنین سال ۲۰۱۵ برای مراسم ماه مارس خود از ۱۲ روز قبل دعوت‌نامه‌های رویداد یادشده را برای رسانه‌ها ارسال می‌کرد و این در حالی است که امسال چنین اتفاقی نیفتاده است. البته این احتمال وجود دارد که اپل امسال هم یک رویداد مطبوعاتی برگزار کند و فقط دعوت‌نامه‌های آن را کمی دیرتر در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. در هر صورت موضوعی که در اینجا اهمیت دارد، احتمال زیاد معرفی نسل جدید آیپد پرو است.

اگر اپل فقط قصد معرفی مدل‌های به‌روزرسانی شده‌ی آیپد پرو را داشته باشد، برگزار نکردن یک رویداد مطبوعاتی مخصوص کمی منطقی‌تر به نظر می‌رسد؛ اما نکته‌ی مهم اینجا است که برخی از منابع نزدیک به کوپرتینو اعلام کرده‌اند امسال شاهد رونمایی از نوع جدید آیپد خواهیم بود که از نظر شکل ظاهری با نسل کنونی تفاوت‌هایی خواهد داشت؛ به همین دلیل مسلما معرفی چنین محصولی بدون برگزاری یک رویداد مطبوعاتی چندان عادی نیست. در هر حال بهتر است کمی دیگر صبر کنیم تا ببینیم آیا اپل در هفته‌ی آینده از مدل جدید آیپد پرو رونمایی خواهد کرد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات