تبلت شیائومی می پد 3 احتمالا به زودی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در مراسم معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدش تیزری از تبلت می پد ۳ به‌ نمایش گذاشت. به این ترتیب، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه این تبلت باقی نمانده است.
تبلیغات

هم‌اکنون دوسال از زمان معرفی می پد ۲ شیائومی می‌گذرد و بسیاری از طرفداران این برند منتظر معرفی نسل بعدی این محصول هستند. حالا به نظر می‌رسد شیائومی طی چند هفته‌ی آینده از می پد ۳ نیز رونمایی خواهد کرد.

شیائومی به تازگی مراسمی اختصاصی برگزار و از گوشی‌های هوشمند می ۵ سی و ردمی ۴ ایکس در کنار چیپ‌ست Surge S1 رونمایی کرد. علاوه بر این، شرکت یادشده در صفحه‌ی رسمی خود در Taobao تیزری از تبلت می پد ۳ به نمایش گذاشت.

xiaomi mi pad 3

تیزر یادشده جزئیات زیادی در مورد دستگاه مورد بحث فاش نکرده است؛ اما اینکه شیائومی با این روش وجود چنین محصولی را به ما یادآوری کند، احتمالا نشان‌دهنده‌ی این است که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود. 

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از تبلت می پد ۳ فاش شده است، این محصول از نمایشگری ۹.۷ اینچی بهره خواهد برد. این صفحه‌نمایش از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل برخوردار است. ضخامت تبلت می پد ۳ نیز ۶.۰۸ میلی‌متر اعلام شده است. پردازنده‌ی این دستگاه Core M3-7Y90 اینتل خواهد بود و رم آن ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی داخلی تبلت یادشده ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت اعلام شده است.

افزون بر آنچه گفته شد، مشخص شده است که تبلت می‌ پد ۳ شیائومی از یک باتری با ظرفیت ۸۲۹۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به پورت یواس‌بی نوع سی مجهز می‌شود و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی  این محصول ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی است.

فقط باید کمی بیشتر صبر کنیم تا طی چند هفته‌ی آینده این تبلت به‌طور رسمی توسط شیائومی معرفی شود و در آن زمان می‌توانیم اطلاعات کاملی از این محصول به‌دست بیاوریم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات