سامسونگ یک تبلت ۱۳ اینچی را تا پایان سال عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که سامسونگ در تلاش است تا یک تبلت جدید ۱۳ اینچی را با صفحه نمایش LCD راهی بازار کند. شاید این تبلت به اندروید ۵ و پردازنده‌ی ۶۴ بیتی مجهز شود.
تبلیغات

به پایان سال میلادی و فصل خرید نزدیک می‌شویم، فصلی که برای تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی، فرصت طلایی است تا بیشترین فروش ممکن را تجربه کنند. از این رو شرکت‌ها نیز تلاش می‌کنند تا محصولات متنوع و جذابی را روانه بازار کرده تا فروش بیشتری را تجربه کنند. حال گزارش شده که سامسونگ قصد دارد یک تبلت ۱۳ اینچی جدید را تا پایان عرضه کند.

سامسونگ با معرفی تبلت‌های سری Galaxy Tab S، پنل‌های AMOLED خود را یک بار دیگر در تبلت‌ها بکار گرفت تا محصولات خود را نسبت به رقبا متمایز کند. در حال حاضر دو تبلت ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی در سری گلکسی تب اس وجود دارند. اما براساس گزارش یک رسانه‌ی کره‌ای، سامسونگ یک تبلت ۱۳ اینچی را این بار با صفحه نمایش LCD راهی بازار خواهد کرد.

ایده‌ی تبلت‌های غول‌پیکر ۱۲ و ۱۳ اینچی مدت‌ها است که به گوش می‌رسد، شایعه شده که اپل در حال ساخت آیپد ۱۲.۲ اینچی است و از طرفی سامسونگ گلکسی نوت پرو ۱۲ اینچی را چند ماه پیش معرفی کرد و همچنان شایعه تبلت‌های بزرگ‌تر از جانب این شرکت به گوش می‌رسد. دیروز در زومیت خواندید که شاید مایکروسافت هم نسبت به تولید سرفیس پرو در سایز ۱۳ و ۱۴ اینچ اقدام کند. اما در این میان یک سوال اساسی مطرح می‌شود که آیا تبلت‌های اندرویدی مناسب سایز ۱۳ اینچ هستند؟ آیا این تبلت‌ها می‌توانند جایگزین لپ‌تاپ شوند؟ این‌ها پرسش‌هایی هستند که پاسخ دادن به آن آسان نیست، اما در نگاه اولیه و با توجه به امکانات نرم‌افزاری فعلی این تبلت‌ها چندان منطقی به نظر نمی‌رسد که تبلت‌های اندرویدی در سایز لپ‌تاپ‌ها عرضه شوند.

هنوز مشخص نیست که تبلت ۱۳ اینچی سامسونگ از چه مشخصات سخت‌افزاری بهره خواهد برد. شاید این تبلت به اندروید ۵ و پردازنده‌ ۶۴ بیتی مجهز شود.

به زودی اخبار بیشتری از تبلت ۱۳ اینچی سامسونگ منتشر خواهد شد. با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات