تصویر رندر جدیدی از فبلت دل استک منتشر شد

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر جدیدی از فبلت Dell Stack منتشر شده است. البته شرکت دل مدتی است که این پروژه را متوقف کرده است.
تبلیغات

ایوان بلس (Evan Blass) معروف به evLeaks تصویر رندر جدیدی از دستگاه دل‌ استک (Dell Stack) منتشر کرده است که حکایت از پشتیبانی از ویندوز ۱۰ و سرویس‌های شبکه LTE دارد و به کاربران امکان می‌دهد که تمام نیازمندی‌های کاری خود را همه جا به همراه داشته باشند. به منظور دسترسی به صفحه نمایش بزرگ‌تر و صفحه‌کلید در دفاتر کاری، این دستگاه دارای یک پایه (dock) است که امکان اتصال دستگاه را به آن‌ها فراهم می‌کند. قرار بود این دستگاه به منظور فراهم آوردن قابلیت‌های تلفنی از اپلیکیشن‌های VOIP همانند اسکایپ بهره ببرد که آن را تبدیل به یک دستگاه کاملا مناسب برای نیازهای کاری می‌کرد.

Dell Stack

تصویری که از این فبلت منتشر شده است داک و ضخامت اندک این دستگاه را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود ویندوز 10  دسکتاپ مبتنی بر پردازنده کبی لیک و اسلات دوم برای باتری اضافه باشد.

پیش‌بینی می‌شد ابعاد صفحه‌نمایش Full HD این مینی تبلت ۶.۴ تا ۷ اینچ باشد. این فبلت در صورت اتصال داک می‌توانست همانند یک کامپیوتر دسکتاپ، لپ‌تاپ یا تبلت عمل کند و تجربه‌ای همه‌جانبه را فراهم آورد. مشخصات این دستگاه شامل رم ۴ تا ۸ گیگابایتی -که برای اولین بار در یک دستگاه موبایل به کار رفته بود- و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

انتظار می‌رفت این فبلت در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود اما ظاهرا این پروژه در حال حاضر کنار گذاشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات