بیانیه مطبوعاتی اچ‌تی‌سی: اچ‌تی‌سی و گوگل اولین تبلت نکسوس با اندروید 5 آبنبات چوبی را معرفی کردند

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌تی‌سی،‌ امروز خبر عرضه اولین تبلت با اندروید آبنبات چوبی را اعلام کرد. نکسوس 9، که نتیجه همکاری نزدیک اچ‌تی‌سی و گوگل است، برترین تکنولوژی‌ها و نوآوری های منحصر به اچ‌تی‌سی را در کنار نرم افزارهای پیشرفته و با کاربری آسان گوگل (intuitive software) جمع کرده است و تجربه بی‌نظیری در کار با تبلت را بوجود آورده است.
تبلیغات

ارایه برترین‌ها در دقت طراحی و کارایی

نکسوس 9 صاف و صیقلی، با روکشی از آلومینیوم صیقل داده شده‌ که به صورت یکپارچه از صفحه نمایش تا پشت گوشی امتداد می‌یابد مهارت اچ‌تی‌سی در طراحی دقیق فلزی را به نمایش می‌گذارد. همچنین این تبلت به صفحه نمایش ۸.۹ اینچی با نسبت تصویر ”۴:۳ (Viewing Ratio) مجهز است که در عین راحتی برای در دست نگه داشتن، برای انجام کارهای روزمره مناسب باشد. وزن این دستگاه سبک و قابل حمل تنها ۴۳۶ گرم است.

در مهمترین بخش، این تبلت قدرتمند که استفاده از آن بسیار ساده است به یک پردازشگر دو هسته ای ۶۴ بیتی Tegra K1 انویدیا مجهز است که جابجایی میان برنامه های مختلف را سریع و آسان انجام می‌دهد و در عین حال که پردازنده گرافیکی (Keppler GPU) کارایی و گرافیک در سطح کامپیوتر های رومیزی را در این تبلت ارایه می‌کند.

Nexus-9-PR-1

دوربین جلویی ۱.۶ مگاپیکسلی و دوربین عقبی ۸ مگاپیکسلی لحظه های مهم را همانگونه که بوده‌اند به تصویر می‌کشد. صفحه نمایش نکسوس 9 با رزولوشن 2048 در 1536 هنگام دیدن عکس،‌ ویدیو و یا هنگام وبگردی جزییات واضح و رنگ هایی شفاف را به نمایش می‌گذارد. برای علاقه‌مندان موسیقی و بازی های رایانه ای، بلندگوهای دوقلوی جلویی با تقویت‌کننده هوشمند و HTC BoomSound در حالت بلندگو، صدای استریوی قوی در دستگاه را ممکن می‌سازد.

اولین تبلت جهان که مجهز به اندروید 5 آبنبات چوبی

Nexus 9 به گونه ای طراحی شده است که بهترین استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، را ببرد. این دستگاه با امکانات خود چند وظیفگی (Multi-Tasking) را ساده و روان می‌کند و در عین حال به شما این امکان را می‌دهد که برترین درجه در شخصی سازی امکانات و ایمنی را با استفاده از روش های امن login داشته باشید. به سبب عمر طولانی‌تر باطری، ساعت های بیشتری از این دستگاه لذت ببرید و زمان کمتری برای شارژ کردن دستگاه صرف کنید.

پیتر چو، مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در این‌باره گفت:

نکسوس 9، نمونه عالی از همکاری های مشترک دو شرکت با اشتیاق یکسان برای نوآوری در تکنولوژی است که در کنار هم برای تولید محصولی مناسب کاربران از تجربیات خود بهره برده‌اند... برای ارایه یک تبلت سطح بالا، شیوه بی نظیر طراحی در اچ‌تی‌سی در کنار آخرین نرم افزارهای پیشرفته قرار گرفته است. ما مفتخریم که این محصول را در بازار عرضه کردیم.

عرضه عمومی

نکسوس 9 در ۳ مدل ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت LTE از اواسط آذر ماه برای فروش در بازار ایران موجود خواهد بود.

مشخصات فنی نکسوس 9

 

Nexus 9

صفحه نمایش

8.9-inch IPS LCD

رزولوشن

 1,536 x 2,048

تراکم صفحه

 281 ppi

CPU

 Nvidia Tegra K1

GPU

 Kepler DX1

 حافظه‌ی رم

 2GB

ذخیره سازی

 16GB/32GB

دوربین جلو

 1.6 MP

دوربین پشت

 8 MP + LED Flash

شبکه مخابراتی

 GSM, HSDPA, LTE

سیستم عامل

 Android 5.0 Lollipop

WiFi

Dual Band 802.11 a/b/g/n/ac

بلوتوث

 4.0

شتاب سنج

 دارد

ژیروسکوپ

 دارد

ابعاد

 228.2 x 153.7 x 7.9 mm

وزن نسخه وای-فای

 425 g (Wi-Fi)

وزن نسخه LTE

 436 g (3G/LTE)

باتری

6,700 mAh Li-Po

درگاه

 microUSB

سنسور اثر انگشت

 ندارد

موقعیت یابی در نسخه وای-فای

 A-GPS, GLONASS, WiFi

موقعیت یابی در نسخه 3G

 

A-GPS, GLONASS, WiFi, Cellular

قیمت پایه

 $399 (16GB WiFi), $479 (32GB WiFi), $599 (32GB 4G)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات