آغاز فروش تبلت دو سیم کارته فراسو سری فست مدل 5050

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
فراسو با بهره‌ برداری و گسترش کارخانجات خود در شهرک صنعتی پرند توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و همسو با سلیقه‌ی کاربران تولید یا مونتاژ کند.
تبلیغات

می‌توان در میان طیف وسیع محصولات این شرکت به تبلت، آی‌پی تی‌وی، گیرنده دیجیتال، اسپیکر، صفحه کلید، ماوس، وب کم و سایر تجهیزات جانبی اشاره کرد. اما محصول جدید این کمپانی یک تبلت قدرتمند به نام Fast 5050 است.

از آنجا که ما همواره سعی داریم همگام با تغییرات و پیشرفت‌های روز حرکت کنیم، در تولید محصولاتمان نیز این دیدگاه را مد نظر داشته‌ایم از این رو، آماده‌ایم تا با توجه به نیاز و درخواست بازار محصولاتی با تنوع و گستردگی بیش‌‌تر ارائه دهیم. تبلت از جدیدترین محصولات گروه فراسو است که در مدل‌های متنوع و مشخصات پیشرفته عرضه شده است.

جدیدترین تبلت فراسو سری فست که به زودی وارد بازار خواهد شد مدل 5050 است که یکی از بهترین‌ها در رده خود است. فست 5050 چهارمین تبلت فراسو بعد از مدل های 711، 717 و 712 است که پیکر بندی و مشخصات کاربردی مناسب و قیمتی استثنائی و مقرون به صرفه دارد. متفاوت از مدل های قبلی فراسو ، این مدل دارای صفحه نمایش کوچکتر 7 اینچی است که با استفاده از تکنولوژی IPS و بک لایت LED ، وضوح تصویر بسیار بالای 800 در 1280 پیکسل را نمایش می‌دهد که نشان از وضوح تصویر فوق العاده آن دارد. این تبلت 7 اینچی دارای پوشش پلاستیکی مقاومی بوده و در مقابل فشار و ضربه عملکرد فوق العاده‌ای دارد که با 8.9 میلی متر ضخامت و وزن بسیار پایین 280 گرم تبلتی باریک و زیبا را برای مصارف گوناگون و کاربران با سنین مختلف فراهم کرده است.

farassoo-5050-tablet-1

در کنار قیمت اقتصادی، این تبلت از یک پردازنده قدرتمند چهار‌هسته‌ای MTK8382 مدیاتک با سرعت 1.3 گیگا هرتز بهره می برد. اجرای انواع بازی‌های سه بعدی و نرم‌افزارهای بروز با استفاده از این سی‌پی‌یو چهار‌هسته‌ای و 1 گیگابایت حافظه داخلی پر سرعت در تبلت 5050 میسر شده است.

یکی از برتری‌های فراسو فست 5050 نسبت به مدل‌های هم‌رده خود 2 سیم کارته بودن آن است که قابلیت تماس تلفنی‌، ارسال پیام کوتاه متنی و مالتی مدیا و انتقال دیتا با سرعت بالای 3G توسط 2 سیم کارت فعال در آن وجود دارد. امکان فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی 1080p با استفاده از دوربین پشت 5 مگاپیکسلی آن فراهم شده که با یک دوربین 2 مگا پیکسلی در جلوی تبلت جهت مکالمه تصویری تکمیل می شود.

حافظه داخلی 16 گیگابایت برای ذخیره فیلم، موسیقی و بازی در این تبلت تعبیه شده است و با استفاده از درگاه MicroSD و اتصال کارت‌های حافظه رایج، این حجم قابل افزایش است. اسپیکر و میکروفون داخلی پر قدرت، وای‌فای، بلوتوث نسخه 4، جی‌پی‌اس فعال و سنسورهای G-Sensor ،Proximity و سنسور نور از دیگر امکانات مدل 5050 هستند. این تبلت با استفاده از یک درگاه MicroUSB شارژ شده و به رایانه و نوت بوک متصل می شود.

Farassoo Fast 5050 با گارانتی مروارید اسپیرو و منوی فارسی وارد بازار شده و در تمامی نمایندگی‌های شرکت فراسو قابل دسترس است.

محتویات جعبه: آداپتور با خروجی یو اس بی، کابل شارژ یو اس بی، کابل او تی جی، کیف چرمی، محافظ صفحه نمایش چسبیده بر روی تبلت.

 مشخصات فنی تبلت Fast 5050 فراسو:

در ادامه می‌توانید اینفوگرافیک مربوط به تبلت جدید فراسو، یعنی فست 5050 را مطالعه کنید.

farassoo-5050-tablet-Infographic

مراکز فروش تبلت فراسو در سایت فراسوفروش اینترنتی محصولات فراسو

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات