تبلت‌ جدید Yoga Tablet 2 Pro با ویدیو پروژکتور داخلی رونمایی شد

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
مطالعه 5 دقیقه
۲ مهرماه در زومیت اطلاعات مربوط به نسل جدید تبلت‌های یوگا پرو لنوو را پیش از معرفی رسمی آن فاش کردیم و امروز لنوو بصورت رسمی از نسل جدید تبلت‌های یوگا با همان مشخصاتی که در زومیت فاش شده بود و البته بسیاری از رسانه‌های خارجی نیز به نقل از زومیت آن را منتشر کرده بودند، رونمایی کرد. در ادامه با تبلت جدید لنوو که به ویدیو پروژکتور داخلی مجهز شده و در دو نسخه‌ی ویندوز و اندروید روانه بازار می‌شوید، آشنا خواهید شد.
تبلیغات

لنوو امروز دو سری از تبلت‌های خود را رونمایی کرد. سری اول Yoga Tablet 2 نام دارد و در آن دو تبلت در سایزهای ۸ و ۱۰ اینچ وجود دارد و سری دوم Yoga Tablet 2 Pro نام‌گذاری شده و در آن یک تبلت با ویدیو پروژکتور داخلی رونمایی شده است. همه‌ی تبلت‌های جدید لنوو به پردازنده‌ی اتم اینتل مجهز شده‌اند.

محصول مهم و جدید لنوو Yoga Tablet 2 Pro نام دارد که به یک صفحه‌نمایش ۱۳ اینچ با رزولوشن بسیار بالا مجهز شده است و از یک ویدیو پروژکتور داخلی بهره می‌برد. این اطلاعات دقیقا با آنچه زومیت، ابتدای مهرماه فاش کرد، مطابقت دارند.

بدنه‌ی این تبلت ۱۳ اینچی یکپارچه‌ و زیبا به نظر می‌رسد و لنوو زبان طراحی اختصاصی خود را برای آن در نظر گرفته است؛ زبان طراحی که به کمک اشتون کوچر، طراح تبلت‌های یوگا و بازیگر سینما هالیوود، خلق شده است.

lenovo-yoga-tablet-2-pro-product-photos08

برای روشن کردن پروژکتور داخلی این تبلت می‌توانید از دکمه‌ی فیزیکی که در کنار دستگاه قرار داده شده، استفاده کنید یا از طریق نرم‌افزار مربوطه، تصویر خروجی را کنترل کنید. این پروژکتور قادر است تا تصویر ۱۶:۹ را در سایز ۵۰ اینچ بر روی هر سطحی که مایل باشید به نمایش درآورد.

این تبلت دارای یک جفت اسپیکر ۸ وات است که به همراه یک ساب‌ووفر ۵ وات از JBL کامل می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش تبلت 2560 در 1440 پیکسل گزارش شده است. اما رزولوشن تصویر خروجی پروژکتور به نظر کمتر از این رزولوشن می‌رسد.

این تبلت از پردازنده‌ی اتم اینتل به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد.

 همچون بسیاری از ابزارهای سری یوگا لنوو، این تبلت نیز در چهار حالت Hold (وقتی دستگاه را در دست می‌گیرید)، Stand (حالت استاده بر روی پایه دستگاه)، حالت Tilt (حالت خوابیده که پایه دستگاه باعث می‌شود تبلت کمی شیب داشته باشد) و حالت Hang (به صورت آویزان بر روی دیوار) قابل استفاده است. از آنجا که مشخصا بازار هدف این تبلت کاربردهای چندرسانه‌ای خواهد بود، لنوو از یک نمایشگر بزرگ 13.3 اینچی در آن استفاده کرده است. این نمایشگر دارای پنل IPS با شدت روشنایی خوب و رزولوشن QHD است.

lenovo-yoga-tab-2-1

در پشت دستگاه دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و در جلوی آن یک دوربین 1.6 مگاپیکسل برای مکالمات ویدیویی تعبیه شده است. تبلت Yoga Tablet 2 Pro مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای اتم Z3745 اینتل است که فرکانس کلاک آن روی 1.86 گیگاهرتز تنظیم شده است. همچنین 2 گیگابایت حافظه رم در آن قرار گرفته است.

یوگا تبلت 2 پرو به اندروید 4.4 کیت‌کت مجهز است و ظرفیت باتری لیتیوم-یون آن نیز 9600 میلی آمپرساعت است که برای یک تبلت اندرویدی حتی با نمایشگر 13.3 اینچ، ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.

جدول مشخصات فنی تبلت Lenovo Yoga Tablet 2 Pro

lenovo-yoga-tab-2-3

لنوو قیمت ۴۹۹ دلار را برای نسخه‌ی اندرویدی تبلت خود در نظر گرفته و قرار است این محصول را تا آخر این ماه راهی بازار کند. براساس اطلاعاتی که به دست زومیت رسیده، این محصول وارد بازار کشور نیز خواهد شد.

lenovo-yoga-tablet-2-series-product-photos06

لنوو علاوه بر یوگا تبلت ۲ پرو، دو تبلت ۸ و ۱۰ اینچی خود را در سری Yoga Tablet 2 بروز کرده است. این تبلت‌ها در دو نسخه‌ی متفاوت و با دو سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ و اندروید ۴.۴ روانه بازار می‌شوند تا کاربران بتوانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کنند. پردازنده‌ی این تبلت‌ها از Mediatek در نسل قبل به اتم نسل جدید بروز شده‌اند. استفاده از پردازنده‌ی اتم اینتل باعث شده است تا لنوو بتواند این تبلت‌ها را در دو نسخه‌ی اندروید و ویندوز راهی بازار کند، چرا که اینتل پشتیبانی از هر دو سیستم‌عامل را در اتم‌ها میسر کرده است.

هر دو مدل ۸ و ۱۰ اینچی از صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برند.

نسخه‌ی ویندوزی هر دو تبلت به همراه اشتراک یک ساله‌ی اکانت آفیس ۳۶۵ عرضه می‌شود. فروش این تبلت‌ها از امروز و با قیمت ۲۵۰ دلار برای مدل ۸ اینج و ۳۰۰ دلار برای مدل ۱۰ اینچ اغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات