تبلت جدید سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 625 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ این روزها مشغول کار بر روی تبلت جدیدی با شماره مدل SM-T587P است. ظاهرا این دستگاه باید از سری Galaxy Tab E باشد. بنچمارک Geekbench اطلاعات مفیدی از این دستگاه ارائه کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس بنچمارک Geekbench، سامسونگ، مشغول کار بر روی تبلت جدیدی است. شماره مدل این دستگاه SM-T587P خواهد بود. چیپست به کار رفته در این دستگاه، اسنپدراگون ۶۲۵ است که پردازنده هشت هسته‌ای (با سرعت ۲/۰۲ گیگیاهرتز) و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را به همراه خود دارد. این دستگاه دارای رم ۲ گیگابایتی است و سیستم عامل آن نیز، اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود. تبلت جدید سامسونگ احتمالا نسخه جدیدی از سری ارزان‌قیمت Galaxy Tab E است.

اگرچه بنچمارک Geekbench نسبت به دیگر بنچمارک‌ها، اطلاعات زیادی درباره محصول جدید سامسونگ به دست نمی‌دهد، اما شماره مدل این تبلت، سرنخ خوبی در اختیار ما می‌گذارد. گالکسی‌تب‌ ای، شماره مدل‌های SM-T560، SM-T56 و SM-T567 را در بر می‌گیرد که مدل‌های نسل اول آن با رم ۱/۵ گیگابایتی به بازار ارائه شدند.

samsung-new-tablet-

بر اساس بنچمارک Geekbench، امتیاز مدل SM-T587P در تست تک هسته‌ای ۸۰۸ و در تست چندهسته‌ای ۳۱۸۰ است. این نتایج البته چندان هیجان‌انگیز نیست. پیش از این در ماه ژوئیه، تبلت دیگری با مشخصاتی مشابه این مدل، عملکرد بهتری را نشان داد. نتایج تست‌های تبلت مشابه، در تست تک‌هسته‌ای ۹۰۳ و در تست چندهسته‌ای ۴۲۰۷ بود. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری درباره تبلت جدید سامسونگ برای علاقمندان به دست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات