بلومبرگ: اپل آیپد ۱۲.۹ اینچی را اوایل ۲۰۱۵ عرضه می‌کند

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است می‌شنویم اپل قصد دارد تا یک آپید ۱۲ یا ۱۳ اینچی را راهی بازار کند. بسیاری بر این باور بودند که امسال این آیپد روانه بازار می‌شود، اما بنا بر گزارش بلومبرگ اپل برای تولید تبلت ۱۲.۹ اینچی تا اوایل سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

ظاهرا کارخانه‌های تامین کننده قطعات مورد نیاز محصولات اپل، خود را برای تولید یک آیپد بزرگ برای سه ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی کرده‌اند. این اطلاعات توسط منابع بلومبرگ در کارخانه‌های آسیایی بدست آمده است. در این گزارش سایز آیپد بعدی ۱۲.۹ اینچ گزارش شده است.

سال گذشته نیز وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرده بود که اپل در تلاش برای ساخت یک آیپد با صفحه‌نمایشی که کمی کوچک‌تر از ۱۳ اینچ است. گزارش دیگری از رسانه‌ی Korea Times نیز وجود آیپد با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی را تایید کرده بود.

آیپد با صفحه نمایش بزرگ احتمالا نظر مثبت بسیاری از کاربران حرفه‌ای را به خود جلب خواهد کرد و همچنین تعداد بیشتری از کاربران لپ‌تاپ را به سمت این تبلت سوق خواهد داد. اپل اخیرا از همکاری خود با شرکت IBM خبر داد که انتظار می‌رود به موجب آن اهالی کسب و کار بیش از پیش نسبت به استفاده از آیپدها اقدام کنند. حال آیپد ۱۲.۹ اینچی با ترکیب فناوری‌های IBM می‌تواند این موضوع را بهبود بخشد. همچنین گزارش شده اپل قصد دارد در iOS 8 امکان استفاده همزمان از چند اپلیکیشن در آیپد را میسر کند و استفاده از این قابلیت در تبلت‌ ۱۳ اینچی به مراتب لذت‌بخش‌تر از آیپد ۹.۷ اینچی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات