مشخصات کامل تبلت سونی اکسپریا Z3 کامپکت فاش شد

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در خبر‌های گذشته تصویری از اکسپریا Z3 تبلت کامپکت را مشاهده کردید، اما به تازگی اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار گرفته که مشخصات این تبلت را در رده یک دستگاه بسیار خاص و قدرتمند قرار می‌دهد. در ادامه بیشتر درباره مشخصات تبلت کوچک شده سونی صحبت خواهیم کرد.
تبلیغات

این تبلت چند هفته گذشته در اسناد سونی و در چند ساعت گذشته در یک عکس همراه با ساعتی ناشناس دیده شده، اینطور که پیدا است سونی این تبلت را در نمایشگاه IFA امسال رونمایی خواهد کرد.

بعد از چندین تصویر فاش شده و شایعات گوناگون بالاخره برخی از مشخصات احتمالی از این تبلت از راه رسیده است که تبلت Z3 کامپکت سونی را دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش 8 اینچ با کیفیت 1080p (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل)، پردازنده‌ Snapdragon 801 که بار دیگر سونی آن را به جای Snapdragon 805 استفاده کرده، نشان می‌دهد. این تراشه در واقع همان پردازنده موجود بر روی اکسپریا Z2 تبلت است که بر مقدار فرکانس بیشتری تنظیم شده است. حافظه رم این دستگاه 3 گیگابایت است که قطعا برای انجام تمام اعمال چندوظیفگی کافی خواهد بود. حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل، بلوتوث ۴.۰، توانایی ارتباطی NFC و LTE، ظرفیت باتری در حدود ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت را همراه با قبلیت مهم ضد آب و گرد و غبار را می‌توان از دیگر ویژگی‌های شاخص این تبلت کامپکت سونی عنوان کرد.

اگر این مشخصات حقیقت داشته باشد سونی در نمایشگاه IFA امسال تبلتی بسیار عالی را رونمایی خواهد کرد شاید برترین ۸ اینچی بازار باشد. سونی مدتی است که دست به ساخت تبلت‌ها و گوشی‌های پرچمداری فوق العاده می‌زند و قابلیت‌های تست شده و موفقی را در آن‌ها قرار می‌دهد، بدین ترتیب می‌توان این تبلت جدید را رقیبی برای نکسوس بعدی گوگل که قرار است با صفحه نمایش ۸ اینچی عرضه شود و تبلت آیپد مینی جدید اپل دانست. زمان رونمایی رسمی از این تبلت به احتمال بسیار فراوان برای نمایشگاه IFA سونی برنامه ریزی شده است. 

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات