اینفوگرافیک: وضعیت بازار تبلت در ایران و جهان

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت S&P جدیدا اینفوگرافیکی را منتشر کرده که در آن به بررسی جزئیات بازار تبلت‌ها و رده‌های متنوع قیمتی و ابعاد آنها پرداخته است. شرکت فراسو این اینفوگرافیک را ترجمه کرده که در ادامه آن را تقدیم شما می‌کنیم.
تبلیغات

اطلاعات جالب و مفیدی در این اینفوگرافیک خواهید یافت. مثلا این که تقریبا نیمی از مشتریان، دوست دارند تبلت‌شان ابعادی بین ۷ تا ۹ اینچ داشته باشد. یا این که برای خریداران تبلت، چه فاکتورهایی اولویت‌های بیشتری دارند.

وقتی آمار فروش کمپانی‌ها را با آمار فروش سیستم‌عامل مقایسه می‌کنیم به نکته جالبی می‌رسیم و آن این که با وجود آن که سهم اپل در بازار تبلت‌ها ۱۷ درصد است، اما سهم سیستم عامل همراه کاپرتینویی‌ها، iOS تقریبا ۵۸ درصد است. با این حال انتظار می‌رود با ادامه روند صعودی رشد تبلت‌های اندرویدی، تا سال ۲۰۱۶ بخشی از بازار اپل نیز به تصرف اندرویدی‌هایی چون سامسونگ، ایسوس و لنوو درآید.

رشد روزافزون خریداران تبلت‌ها باعث شده تا فروش لپ‌تاپ‌ها طی یک سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یابد. تبلت‌ها کم‌کم دارند به یکی از اصلی‌ترین و شاید مهم‌ترین گجت‌های تکنولوژی دنیا تبدیل می‌شوند. تبلت‌ها حتی دارند جای تلویزیون‌ها را نیز می‌گیرند. در حالی که از این ابزار  برای انجام امور متنوعی استفاده می‌شود به نظر می‌رسد مهم‌ترین کاربرد آن تا کنون بازی کردن با آمار ۸۴ درصد بوده است.

در ادامه می‌توانید این اینفوگرافیک را مطالعه کنید تا از تمام جزئیات مربوط به بازار تبلت‌ها باخبر شوید.

infographic
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات