اولین تصاویر منتسب به آیپد پرو 2 اپل فاش شد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که همه‌ی کاربران علاقه‌مند به دستگاه‌های اپل بر روی آیفون‌های 7 تمرکز کرده‌اند، امروز دو تصویر منتسب به آیپد پرو 2 اپل فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همه‌ی کاربران علاقه‌مند به محصولات اپل به حدی بر روی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یا پرو این شرکت متمرکز شده‌اند که حتی به احتمال معرفی مدل‌هایی از آیپد هم فکر نمی‌کنند! امروز دو تصویر از آیپدهای جدید شرکت اپل در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می‌شود مربوط به آیپد پرو 2 است. این تصاویر به وسیله‌ی یکی از کارکنان بخش آسیایی شرکت اپل گرفته شده و اولین تصویر منتشر شده از iPad Pro 2 به شمار می‌رود. گفته می‌شود که آیپد پرو ۲ اپل شهریور امسال با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی و شماره مدل MH1C2CD/F، به تولید انبوه خواهد رسید.

آیپد پرو 2 اپل
مقاله‌های مرتبط:

    طبق تصاویر، حافظه‌ی داخلی این تبلت فقط به اندازه‌ای است که بتوان سیستم عامل iOS و برخی از نرم‌افزارها را جهت آزمودن آیپد، بر روی آن نصب کرد. به همین دلیل می‌توان استنباط کرد که به احتمال زیاد این تصاویر، مربوط به نسخه‌های پیش تولید یا نمونه‌ی اولیه‌ی آیپدهای اپل باشند. جزئیات موجود در تصاویر نشان می‌دهد که نسخه‌ی بتای سیستم عامل iOS 10 در این آیپدها نصب شده است. درحالی که هیچ اطلاعات دیگری از مدل‌های احتمالی آیپد پرو ۲ در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به چیپست A10X اپل و صفحه نمایش Two Tone که برای اولین بار در آیپد پرو ۹.۷ اینچی اپل به کار برده شد، باشد. صفحه نمایش Two Tone اپل با توجه به میزان نور محیط، امکان تنظیم خودکار توازن نور سفید نمایشگر را برای بهره‌مندی از دید کافی در هر شرایطی، فراهم می‌کند.

    طبق گزارش‌های منتشر شده، انتظار داریم که شرکت اپل در اواخر ماه شهریور از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس یا پرو خود رونمایی کند. اما آیپد پرو ممکن است در ماه مهر یا آبان به طور رسمی برای عموم مردم معرفی شود.

    آیا انتظار دارید که شرکت اپل همراه با آیفون‌های جدید، از آیپد پرو ۲ هم رونمایی کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات