گوگل به کاربران نکسوس 7 (2013) که نوتیفیکیشن اسپانیایی دریافت کرده‌اند هشدار داد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران نکسوس ۷ (۲۰۱۳) امروز نوتیفیکیشنی را به زبان اسپانیایی دریافت کرده‌اند که خبر از یک بروزرسانی جدید می‌دهد. اما گوگل به کاربران اعلام کرده که از آپدیت گوشی‌ از طریق این نوتیفیکیشن خودداری کنند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تعدادی از کاربران تبلت نکسوس ۷ (۲۰۱۳) که توسط ایسوس ساخته شده است، نوتیفیکیشینی را به زبان اسپانیایی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد آپدیتی برای دستگاه آن‌ها عرضه شده است که حجمی در حدود ۱۲.۱ مگابایت دارد. به نظر می‌رسد این بروزرسانی مربوط به آپدیت امنیتی ماه ژوئن باشد. این نوتیفیکیشن واضح و گویا نیست و گوگل توصیه می‌کند که کاربران از بروزرسانی دستگاه‌ خود خودداری کنند.

نکسوس 7 (2013ّ)

گوگل گزارش داده که تعداد زیادی از کاربران نکسوس ۷ (۲۰۱۳) نوتیفیکیشنی را به زبان اسپانیایی دریافت کرده‌اند. در این گزارش اعلام شده است که برخی اقدام به آپدیت دستگاهشان از طریق این نوتیفیکیشن کرده‌اند که در جریان بروزرسانی بارگذاری فایل متوقف شده است.

حال که گوگل از این موضوع مطلع شده، اطمینان داریم که به زودی این شرکت آپدیتی را جهت رفع این مشکل منتشر کند. پس اگر شما نیز روی نکسوس ۷ نسخه ۲۰۱۳ نوتیفیکیشنی اسپانیایی را مشاهده کردید، هرگز دکمه Restart and Install را لمس نکنید. لمس کردن این گزینه هیچ مزیتی برایتان نخواهد داشت. پس منتظر باشید تا گوگل نوتیفیکیشن بروزرسانی را به زبان انگلیسی (یا فارسی) منتشر کند. بدون شک بروز کردن دستگاه با آپدیتی که گوگل منتشر می‌کند هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات