تبلت گلکسی تب A 10.1 نسخه 2016 معرفی شد

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تبلت جدید خود از سری A را با نام گلکسی تب A 10.1 نسخه ۲۰۱۶ معرفی کرد. رم ۲ گیگابایتی و پردازنده ۸ هسته‌ای از جمله دیگر ویژگی‌های این تبلت است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از این تصاویری از تبلت Galaxy Tab A 10.1 منتشر شده بود. این محصول حتی چند ماه قبل در وب‌سایت سامسونگ نیز لیست شده و حالا این تبلت بالاخره توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده است. همانطور که انتظار می‌رفت این محصول یک تبلت میان‌رده است و در دو مدل وای‌فای با شناسه SM-T580 و LTE با شناسه SM-T585 تولید خواهد شد.

اما از نظر طراحی تغییرات خاصی در این محصول صورت نگرفته و فقط محل قرارگیری بلندگوها کمی فرق کرده است. سامسونگ این بار از دو بلندگو استفاده کرده که در بخش پایینی قرار گرفته‌اند. بنظر در چنین حالتی اگر تبلت روی یک سطح صاف قرار داده شود خروجی صوتی با مشکل مواجه نخواهد شد.

از نظر مشخصات فنی نیز این تبلت مجهز به یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است. پردازنده این تبلت نیز اکسینوس ۷۸۷۰ در نظر گرفته شده که شامل ۸ هسته پردازشی ۱.۶ گیگاهرتزی است. در بخش دوربین هم Galaxy Tab A 10.1 مجهز به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی است که برای یک محصول میان‌رده معقول به نظر می‌رسد. این دستگاه همچنین از ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این تبلت نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بوده و باتری آن هم ظرفیتی ۷۳۰۰ میلی‌آمپری دارد. در ادمه تصاویر بیشتری از این محصول را می‌توانید مشاهده کنید.

گلکسی تب A 10.1 2016
گلکسی تب A 10.1 2016
گلکسی تب A 10.1 2016
گلکسی تب A 10.1 2016

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات