مشخصات تبلت Galaxy Tab 4 Advanced فاش شد

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ظاهرا در حال ساخت تبلت جدیدی به نام Galaxy Tab 4 Advanced است. پیش از این نیز گزارشاتی در مورد این محصول منتشر شده بود و حالا اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این تبلت توسط یک وب‌سایت آلمانی به دست آمده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی خبری در مورد تبلت Galaxy Tab 4 Advanced با شناسه مدل SM-T536 در زومیت منتشر کردیم و گفتیم این محصول به احتمال زیاد تبلت جدید 10.1 اینچی سامسونگ خواهد بود. حالا پس از اینکه یک منبع آلمانی هم مشخصات فنی این محصول را منتشر کرده، می‌توانیم از وجود این تبلت مطمئن شویم. 

همان‌طور که انتظار می‌رود این محصول مجهز به یک صفحه‌نمایش در انداز ۱۰.۱ اینچ خواهد بود که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. پردازنده این تبلت شامل ۸ هسته پردازشی ۱.۶ گیگاهرتزی اعلام شده که احتمالا اکسینوس ۴۵۱۰ است. این دستگاه همچنین ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی دارد و از درگاه کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی آن اضافه کنید. دوربین پشتی و جلویی تبلت مورد اشاره به ترتیب ۵ و ۱.۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند. در نهایت این محصول به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو عرضه خواهد شد و باتری آن نیز ۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از Galaxy Tab 4 Advanced بدست آمده، قطر این محصول ۷.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن هم ۴۸۷ گرم اعلام شده است. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در طی روزهای آتی از این تبلت منتشر شود. در پایین می‌توانید تصویری که حاوی اطلاعات و مشخصات تبلت مورد بحث است را مشاهده کنید.

galaxy tab 4 advanced specs

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات