قیمت آیپد پرو ۹.۷ اینچی جدید اپل از ۵۹۹ دلار آغاز می شود

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
دوشنبه هفته پیش رو، روز مهمی برای بسیاری از علاقمندان اپل در سراسر دنیا محسوب می‌شود. انتظار می‌رود اپل در مراسم روز دوشنبه خود از آیفون جدید، اپل واچ جدید و البته آیپد پرو ۹.۷ اینچی خود رونمایی کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از آیپد پرو جدید اپل منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قیمت آیپد پرو ۹.۷ اینچی جدید شرکت اپل که انتظار می‌رود در جریان مراسم روز دوشنبه این شرکت رونمایی شود از ۵۹۹ دلار آغاز شده و در نسخه‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. 

قیمت پایه‌ی ۵۹۹ دلاری برای مدل ۳۲ گیگابایتی این تبلت خواهد بود که فقط از وای فای پشتیبانی می‌کند و مدل ۱۲۸ گیگابایاتی که از LTE پشتیبانی می‌کند قیمت بالاتری خواهد داشت. البته آیپد ایر ۲ که پیش از این معرفی شده بود نیز در صف محصولات اپل با قیمت ۴۹۹ دلار باقی خواهد ماند. 

با نگاهی به روند قیمت‌گذاری اپل روی تبلت‌هایش، متوجه می‌شویم که قیمت آیپدهای ۹.۷ اینچی قبلی اپل از ۴۹۹ دلار شروع می‌شد که حالا با معرفی آیپد پرو جدید می‌توانیم بگوییم که این تبلت گرانترین تبلت اپل در این رده‌ی سایزی است. البته یک نکته را هم نباید از یاد ببریم و آن هم این که مدل پایه‌ی آیپد پرو جدید اپل دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی است؛ در حالی که مدل پایه‌ی آیپد ایر ۲ حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی داشت.

انتظار می‌رود تا آیپد پرو ۹.۷ اینچی جدید اپل که شایعات زیادی در محافل خبری در مورد آن مطرح شده است دارای قابلیت‌های متنوعی در مقایسه با سری ایر باشد؛ از جمله این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها می‌توانیم به Smart Connector، چیپ پردازشی سریع‌تر A9X با ۴ گیگابایت رم، ۴ اسپیکر و البته دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

انتظار می‌رود که اپل علاوه بر معرفی آیپد پرو جدید خود در مراسم روز دوشنبه، از نسخه‌ی جدید اپل واچ و البته آیفون ۴ اینچی جدید خود رونمایی کند. اخبار دقیق این رویداد را در زومیت به اطلاع شما خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات