سامسونگ گلکسی تب آ (2016) را معرفی کرد

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
چند روز پیش بنچمارک گلکسی تب آ (2016) سامسونگ فاش شد و امروز این کمپانی کره‌ای تبلت مذکور را در وب‌سایت خود رونمایی کرد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بر اساس شایعات و آخرین تصاویری که از تبلت گلکسی تب آ منتشر می‌شد، انتظار می‌ر‌فت شرکت سامسونگ در طول چند هفته‌ی آتی آن را معرفی کند؛ حال این تبلت در وب‌سایت سامسونگ معرفی شده است. تبلت گلکسی تب آ (2016) دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است که نسبت به دیگر تبلت‌های سری تب آ که ۷ و ۹.۷ اینچی هستند کوچکتر است. در حال حاضر هنوز قیمت این تبلت در وب‌سایت مشخص نشده اما بر اساس پیش بینی‌های برخی خرده فروشان آنلاین، سامسونگ تبلت جدید خود را با قیمت ۱۸۸ دلار به فروش خواهد رساند. البته این قیمت مخصوص نسخه‌ی وای‌فایِ این تبلت است. نسخه‌ای که از هر دو ارتباط وای‌فای و LTE پشتیبانی می‌کند با قیمت ۲۴۵ دلار به فروش می‌رسد. 

تبلت گلکسی تب آ (2016) از لحاظ مشخصات دارای صفحه نمایش TFT هفت اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اکسینوس ۳۴۷۵ با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتر، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720، حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگا بایتی و فضای دخلی ۸ گیگابایت است. برای کسانی که درخواست حافظه‌ی جانبی به همراه تبلت را دارند یک درگاه میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل اشاره کرد. همچنین باتری آن ۴۰۰۰ هزار میلی‌آمپر ساعت است که برای مشاهده‌ی ۹ ساعت ویدئو و پخش ۱۰ ساعت موسیقی کافی است. 

نسخه‌ی ۵.۱ اندروید با حالت Kids Mode به طور پیش فرض بر روی این تبلت نصب شده است. ضخامت گلکسی تب آ ۸.۷ میلی متر و وزن آن نیز ۲۸۳ گرم است. این تبلت دارای ارتباطات وای‌فای و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ است؛ البته قلم S Pen برای این تبلت در نظر گرفته نشده است. تبلت گلکسی تب آ 2016 در زنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

گلکسی تب آ 2016
گلکسی تب آ 2016
گلکسی تب آ 2016
گلکسی تب آ 2016
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات