تصاویری از قاب محافظ آی‌پد ایر ۳ فاش شد

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
آی‌پد ایر ۳ تبلت جدید اپل خواهد بود که در ماه مارس معرفی می‌شود، اما به تازگی تصاویری از قاب محافظ آن منتشر شده است که بر این اساس می‌توان به برخی ویژگی‌های این دستگاه پی برد.
تبلیغات

 انتظار می‌رود که کمپانی اپل در ماه مارس یک رویداد رسانه‌ای داشته باشد و در جریان آن از محصولات جدید خود پرده بردارد. یکی از دستگاه‌هایی که اپل در این مراسم رونمایی خواهد کرد آی‌فون ۴ اینچی با نام آی‌فون ۵se خواهد بود و گفته می‌ّشود که شاهد نسخه جدیدی از اپل واچ نیز خواهیم بود. دستگاه دیگری که به‌احتمال زیاد در این مراسم رونمایی خواهد شد آی‌پد ایر ۳ نام دارد و پرچم‌دار این سری از تبلت‌های اپل به‌حساب می‌آید.

با وجود اینکه اپل فعلا تبلت جدید خود را معرفی نکرده، اما در حال حاضر شاهد تصاویری از قاب محافظ این محصول در وب‌سایت چینی Alibaba هستیم. آن چه که از این قاب پیداست، نشان می‌دهد آی‌پد ایر ۳ شباهت زیادی به آی‌پد پرو با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی دارد. آی‌پد جدید دارای ۴ اسپیکر خواهد بود که هر کدام از آن‌ها در یکی از گوشه‌های دستگاه قرار می‌گیرند. از قابلیت‌های این قاب محافظ می‌توان به قطع جریان مغناطیسی اشاره کرد که با این اوصاف شاهد ویژگی Smart Connector در آن خواهیم بود.

قاب محافظ آی‌پد ایر 3

Smart Connector به‌کاربران آی‌پد ایر ۳ این امکان را خواهد داد که لوازم جانبی مختلفی را نظیر کیبورد به تبلت متصل کنند. وجود فلاش LED در کنار دوربین پشتی دستگاه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آی‌پد ایر ۳ به‌حساب می‌آید. در سمت چپ دستگاه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برای اتصال هدفون و موارد مشابه قرار گرفته است. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، آی‌فون ۷ دارای جک هدفون نخواهد بود.

انتظار می‌رود که آی‌پد ایر ۳ نمایشگری ۹.۷ اینچی داشته باشد. رم این دستگاه ۴ گیگابایتی خواهد بود و پردازش‌ آن توسط اپل A9X انجام خواهد شد. این همان چیپستی است که آی‌پد پرو از آن استفاده می‌کند. به‌احتمال زیاد آی‌پد ایر ۳ از قلم اپل (Apple Pencil) پشتیبانی خواهد کرد.

با وجود اینکه کمتر از دو ماه از زمان فروش آی‌پد پرو می‌گذرد اما اپل گزارشی منتشر کرده که میزان فروش تبلت‌هایش سال به سال با ۲۵ درصد کاهش فروش مواجه می‌ّشود. با این اوصاف آیا آی‌پد ایر ۳ می‌تواند شرایط مالی بخش آی‌پد‌های اپل را بهبود بخشد؟ پاسخ این سوال در چند ماه آینده به‌دست می‌آید و فعلا باید منتظر معرفی این محصول در ماه مارس باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات