تبلت ۸.۹ اینچی HTC Volantis با ۵ گیگابایت حافظه رم در راه است

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی مدت‌ها است در تلاش است تا مجددا وارد بازار تبلت شود. شایعات مختلفی نیز در باره تبلت در حال ساختِ اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسد. در همین راستا امروز شایعه شده که تبلت این شرکت با نام HTC Volantis و مشخصات فنی باور نکردنی در راه است.
تبلیغات

براساس گزارش evleaks تبلت Volantis با نام رمز Flounder شناخته می‌شود. این تبلت به یک حافظه رم ۵ گیگابایتی مجهز خواهد شد که حداقل در دنیای اندروید در هیچ ابزاری بکار گرفته نشده است. تبلت جدید اچ‌تی‌سی به یک صفحه نمایش ۸.۹ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، اسپیکرهای قوی Boomsound، یک دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت مجهز خواهد شد. جنس بدنه‌ی یکپارچه‌ی این تبلت آلومینیومی است. اچ‌تی‌سی حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی را برای تبلت خود در نظر گرفته است.

گفته می‌شود این تبلت به سیستم‌-روی-یک-چیپ ۶۴ بیتی Tegra K1 مجهز خواهد شد. شاید نسخه مجهز به پردازنده Snapdragon 810 این تبلت نیز در حال آزمایش باشد. البته این پردازنده بعید است تا سال ۲۰۱۵ در هیچ ابزاری بکار گرفته شود.

اکانت توییتر evleaks همچنین یک تصویر مایکرو از HTC Volantis را فاش کرده و اعلام نموده که این تبلت به همراه سیستم‌عامل Android Silver OS Alpha 1.4 در حال آزمایش است. پس این تبلت شاید اولین محصول مجهز به نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید با نام Android Silver نیز خواهد بود.

پیش از این نیز شایعه شده بود که تبلت Volantis همان نکسوس بعدی است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، گوگل برای تولید نکسوس بعدی از اچ‌تی‌سی به جای ایسوس استفاده خواهد کرد.

ظاهرا اچ‌تی‌سی تبلت خود را در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات