پاناسونیک تبلت هیبریدی 3E را برای دانش‌آموزان معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
با گسترش استفاده از رایانه‌ها، دانش‌آموزان هم دیگر تمایلی به استفاده از کتاب‌ها و دفترهای سنتی نداشته و به‌دلیل سهولت استفاده و امکانات بیشتر رو به ابزار‌های‌هوشمند جدید، مخصوصاً تبلت‌ها آورده‌اند. کمپانی‌ها نیز برای پوشش این نیازها، محصولاتی را روانه‌ی بازار کرده‌اند. در همین راستا پاناسونیک هم محصول مشابه‌ای به نام 3E را رونمایی کرده است.
تبلیغات

 این تبلت تنها نمونه‌ای از محصولات متنوع پاناسونیک در زمینه‌ی راهکار کلاس‌های درس به‌هم پیوسته است که شامل طیف گسترده‌ای از محصولات تولیدی پاناسونیک به‌منظور بالا بردن کیفیت آموزش در کلاس‌های درس می‌شود. از جمله‌ی سایر محصولات تولید شده در این راستا می‌توان به پروژکتورها، وایت‌بوردها و صفحات‌نمایش‌هوشمند اشاره کرد که تبلت هیبریدی 3E این مجموعه را کامل‌تر می‌کند. نام E3 برگرفته از شعار "Engage Students, Empower Teachers, Enable IT" است که سرلوحه‌ی پاناسونیک برای تولیدات محصولات آموزشی است. این تبلت برای استفاده در تمامی سطوح آموزشی از کودکستان تا دبیرستان در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی این تبلت شامل یک صفحه‌ی نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1,366 در 768 از نوع LCD، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اینتل اتم Z3740D با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتزی، قلم استایلوس و حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی است. این تبلت‌ها همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم را نیز دارند. ضمناً باید به دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و 1.2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه اشاره کرد.

این تبلت همراه با Windows 8.1 for Education همراه شده که در کنار آن برخی از اپلیکیشن‌های مفید آموزشی نیز قرار گرفته است. این نرم‌افزار‌ها شامل SPARKuve برای آنالیز داده‌ها، ArtRage برای نقاشی دیجیتال، Kno به‌منظور استفاده از کتاب‌های تعاملی، One Note برای نوت‌برداری و شماری دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی است. پاناسونیک عمر باتری این تبلت را ۸ ساعت اعلام کرده است که می‌توان با خرید جداگانه‌ی کیبرد مخصوص این تبلت که شامل باتری‌ داخلی است، این زمان را افزایش داد.

با توجه به شرایط سختی که ممکن است این تبلت‌ها در آن به کار گرفته شوند، پاناسونیک محصول خود را  ضدآب و ضد گرد و غبار کرده است. همچنین در صورت سقوط این تبلت از ارتفاع 70 سانتی‌متری، خطری متوجه 3E نخواهد بود.

پاناسونیک قیمت 499 دلاری را برای این محصول در نظر گرفته است، اما شرایطی را به‌منظور تخفیف برای مدارسی با بودجه‌ی کمتر در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات