پیشنهاد جدید مایکروسافت: مک‌بوک ایر خود را با یک سرفیس پرو ۳ تعویض کنید تا ۶۵۰ دلار اعتبار هدیه دریافت کنید!

سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد مایکروسافت عزم راسخی برای رقابت با مک‌بوک ایر دارد. پس از مقایسه‌ی محصول اپل با سرفیس‌پرو ۳ در جریان معرفی تبلت مایکروسافت، حال ردموندی‌ها برای خریدارانی که در زمان خرید سرفیس‌پرو ۳، مک‌بوک ایر خود را تحویل دهند، 650 دلار اعتبار خرید از فروشگاه مایکروسافت اعطا می‌کند.
تبلیغات

کمپانی‌ها برای افزایش فروش در بازار راهکارهای گوناگونی را در پیش می‌گیرند که شامل سیاست‌های بازاریابی، تبلیغات یا طراحی و تولید یک محصول زیبا و کاربردی است. اما ردموندی‌ها به اینها بسنده نکرده و روش‌های دیگری را نیز به کار گرفته‌اند. مایکروسافت پیشنهاد می‌دهد تا کاربران مک‌بوک‌ ایر با تعویض لپ‌تاپ خود با یک سرفیس پرو ۳ مبلغ ۶۵۰ دلار اعتبار را از فروشگاه مایکروسافت دریافت نمایند. این پکیج خرید تا ۹ مرداد ماه در دسترس کاربران خواهد بود.

سرفیس‌پرو ۳ را می‌توان با قیمتی برابر 800 دلار از آن خود کرد، از این‌رو این معامله برای کاربرانی که در نظر دارند تا مک‌بوک‌ایر خود را به فروش برسانند، بسیار مناسب است.

 سرفیس‌پرو ۳ جمعه‌ی گذشته در بازار آمریکا و کانادا به بازار عرضه شد و از آنجایی که این محصول یک تبلت است، برای کسب سهم از بازار لپ‌تاپ‌ها روانه‌ی بازار شده است. مایکروسافت سرفیس پرو 3 را به‌عنوان رقیبی جدی برای لپ‌تاپ‌ها روانه‌ی بازار کرده است.

شاید بتوان دلیل این اقدام ردموندی‌ها را ترس از تبدیل شدن سرفیس‌پرو ۳ به یک سرفیس RT عنوان کرد. در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم، مایکروسافت از متحمل شدن ضرر ۹۰۰ میلیون دلاری به جهت تولید سرفیس RT پرده برداشت. یک هفته پیش از انتشار گزارش مالی مایکروسافت، ردموندی‌ها قیمت سرفیس RT‌ را برای دستیابی به فروش بیشتر به ۱۵۰ دلار کاهش دادند.

مایکروسافت با معرفی سرفیس‌پرو ۳ بسیاری از توجهات را به سمت خود جلب کرد، چراکه از منظر سخت‌افزار و کارایی این تبلت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما عمده‌ترین چالش مایکروسافت جلب نظر کاربران برای تغییر اکوسیستم و مهاجرت به ویندوز در دنیای تبلت‌ها است. شاید این تاکتیک راهکاری برای موفقیت ردموندی‌ها باشد.

همانطور که می‌دانید، مایکروسافت سرفیس‌پرو ۳ را با بهره‌گیری از یک داک کیبورد جداگانه روانه‌ی بازار کرده است که می‌توان آن را به‌عنوان نقطه‌ی ضعفی برای جایگزینی با مک‌بوک ایر عنوان کرد.

این پیشنهاد تشویقی فقط در فروشگاه‌‌های رسمی مایکروسافت عرضه شده و تنها درصورت خرید سرفیس‌پرو ۳ در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات