سامسونگ تلفن/تبلت ۷ اینچی میان رده Galaxy W را معرفی کرد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امسال تمرکز ویژه‌ای بر روی تبلت‌ها خواهد داشت. این کمپانی با وجود اینکه چند سری جدید از تبلت‌های خود، شامل Galaxy Tab، Galaxy Tab Pro، Galaxy Note، Galay Note Pro را رونمایی کرده، باز هم قصد دارد چندین تبلت دیگر را طی روزهای آینده روانه بازار کند. یکی از این تبلت‌ها Galaxy W است که یک میان رده محسوب می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ امروز از یک تبلت ۷ اینچی جدید با نام گلکسی W رونمایی کرد این تبلت فعلا تنها در بازار کره عرضه می‌شود و معلوم نیست که سامسونگ بخواهد آن را وارد بازار کشورهای دیگر کند یا خیر. این محصول چیزی شبیه به گلکسی مگا ۲ است که این بار برای بازار کره جنوبی و با نام Galaxy W عرضه شده است. دیگر دقیقا نمی‌توان متوجه شد که محصولات سامسونگ در شاخه تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرند یا تبلت‌ها. چرا که گلکسی W این شرکت، قابلیت برقراری تماس تلفنی را دارا است و از تصاویر تبلیغاتی آن نیز می‌توان متوجه شد که از نظر این شرکت اشکالی ندارد که یک تلفن/تبلت ۷ اینچی را در مقابل صورت خود گرفته و به مکالمه بپردازیم.

تلفن، فبلت یا شاید هم تبلت جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش ۷ اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۲ مگاپیسل بهره می‌برد و کاربر می‌تواند از طریق درگاه میکرو SD، حجم حافظه ذخیره سازی را تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهد.

این تبلت به یک باتری نه چندان قوی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز شده است.

جالب است بدانید که گلکسی W به اندروید ۴.۳ مجهز شده است و رابط کاربری تاچ‌ویز به همراه قابلیت‌هایی همچون Multi Windows یا PopUp Play در آن وجود دارند. گلکسی W سامسونگ که هنوز نمی‌دانیم باید آن را تبلت بنامیم یا تلفن، با قیمت حدود ۴۸۷ دلار در بازار کره عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات