سرفیس‌پرو 3 با نسبت تصویر ۲ به ۳ و اندازه‌ی 12 اینچی متحول شده است

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که دیروز در زومیت مشاهده کردید، مایکروسافت پرده از آخرین نسل تبلت خود برداشت که با تغییراتی نسبت به دو نسل پیشین روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی تغییرات اعمال شده مربوط به صفحه‌ی نمایش است. سرفیس پرو ۳ همراه با یک صفحه‌ی نمایش 12 اینچی و نسبت تصویر دو به سه روانه‌ی بازار خواهد شد. مایکروسافت با عنوان این نکته که تاکنون هیچ تبلتی قدرت جایگزین شدن با لپ‌تاپ‌ها را نداشته، سرفیس‌پرو ۳ را با قابلیت‌های یک لپ‌تاپ در کالبد یک تبلت معرفی کرده است.
تبلیغات

آخرین نسل از سرفیس مایکروسافت قدرتمند‌تر، باریک‌تر و گران‌تر از دو نسل پیش است. مایکروسافت با استفاده از نسبت تصاویر دو به سه در این تبلت به اشتباه خود در ارائه‌ی نسخه‌های پیشین با نسبت تصویر 16 به 9 پی برده است.

این تبلت 12 اینچی دارای رزولوشنی برابر 2,160 در 1,440 است که از امکان چند وظیفگی نیز پشتیبانی می‌نماید. برای استفاده از این تبلت می‌توان از انگشتان دست در کنار قلم جادویی آن استفاده کرد که با بهره‌گیری از یک کلید روی خود، امکاناتی چون روشن کردن تبلت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همانطور که اشاره کردیم، مایکروسافت با ارائه‌ی آمارهایی ایده‌ی جایگزینی لپ‌تاپ‌ها را توسط تبلت‌ها خوب عنوان کرد، اما نمونه‌های کنونی را موفق نخواند. براساس گفته‌های Panay هم‌اکنون 96 درصد از کاربرانی که یک آیپد دارند، از وجود یک لپ‌تاپ نیز بهره می‌برند. از این‌رو مایکروسافت درصدد تغییر این رویه و جایگزینی محصولات این‌چنین با سرفیس پرو ۳ است که قابلیت‌های یک تبلت و لپ‌تاپ را با خود به‌همراه دارد. داک‌کیبرد جدیدی نیز برای این تبلت ارائه شده است.

سرفیس‌پرو ۳ در ارزان‌ترین نمونه‌ی ممکن 799 دلار است، البته باید یک 129 دلار را نیز برای تایپ‌کاور جدید کنار بگذارید.

  • Core i3، 64GB Disk، 4GB Ram – 799 دلار
  • Core i5، 128GB Disk، 4GB Ram – 999 دلار
  • Core i5، 256GB Disk، 8GB Ram – 1,299 دلار
  • Core i7، 256GB Disk، 8GB Ram – 1,549 دلار
  • Core i7، 512GB Disk، 8GB Ram – 1,949 دلار
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات