سرفیس 3 به‌همراه پردازنده‌ی i3 و قیمت ارزان‌تر عرضه خواهد شد

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد که تبلت سرفیس ۳ که شایعات بسیاری را از آن شنیده‌ایم، به‌همراه سرفیس‌مینی و در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید مایکروسافت معرفی خواهد شد. این رویداد هفته‌ی آتی برگزار می‌گردد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این تبلت که اخیرا فاش شده‌اند خواهیم پرداخت.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده، این تبلت همراه با تنوع مشخصات سخت‌افزاری بالایی عرضه خواهد شد که در ادامه لیست مشخصات فنی و قیمت هر نمونه را مشاهده می‌کنید:

  • نمونه‌ی 799 دلاری: پردازنده‌ی i3، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • نمونه‌ی 999 دلاری: پردازنده‌ی i5، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • نمونه‌ی 1299 دلاری: پردازنده‌ی i5، حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • نمونه‌ی 1549 دلاری: پردازنده‌ی i7، حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • نمونه‌ی 1949 دلاری: پردازنده‌ی i7، حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی

همانطور که مشاهده می‌کنید، خانواده‌ی تبلت‌های سرفیس همچنان به عنوان یک تبلت گران‌قیمت در بازار حضور خواهند داشت که از سخت‌افزار قدرتمندی نیز بهره می‌برند. شایعات و گمانه‌زنی‌ها حکایت از بزرگ بودن اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش این تبلت دارند، بطوریکه برخی از گمانه‌زنی‌ها اندازه‌ی آن را ۱۲ اینچ و بیشتر عنوان کرده‌اند. یقیناً افزایش اندازه‌ی صفحه نمایش این تبلت عرضه‌ی محصولات جانبی دیگری را نیز می‌طلبد. گفته می‌شود سرفیس‌های جدید با کاورهای مشکی، بنفش، قرمز و فیروزه‌ای همراه خواهند بود. شنیده‌ها حکایت از باریک‌تر شدن حاشیه‌های این تبلت دارد که موجب می‌شود با افزایش سایز صفحه نمایش ابعاد تبلت نسبت به نسل قبل خیلی تغییر نکند. همچنین کلید ویندوز نیز در عرض تبلت قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات