تبلت‌های گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 و گلکسی نوت 8.0 سامسونگ به اندروید کیت‌کت بروزرسانی شدند

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ اندروید ۴.۴ کیت‌کت را برای تبلت‌های Galaxy Note 10.1 نسخه ۲۰۱۴ و Galaxy Note منتشر نموده است. این بروزرسانی فعلا برای نسخه‌های LTE تبلت ۱۰ اینچی سامسونگ ارائه نشده و فقط کاربران نسخه وای‌فای می توانند از آن بهره ببرند.
تبلیغات

شاید بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که سامسونگ آنقدر مشغول تعویض خط تولید تبلت‌های خود به نمایشگرهای AMOLED است که دیگر دستگاه‌های قبلی خود را فراموش کرده است. اما اقدام اخیر سامسونگ در بروزرسانی تبلت‌ ۸ اینچی سری نوت نشان داد که کمپانی کره‌ای همچنان از دستگاه‌های قدیمی خود پشتیبانی می‌کند. در همین راستا گلکسی نوت ۸ سامسونگ که زمانی سردمدار تبلت‌های با اندازه متوسط بود جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کرده و تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ جدید این کمپانی نیز به اندروید کیت‌کت بروزرسانی شده است.

بروزرسانی جدید گلکسی نوت ۱۰.۲ نسخه ۲۰۱۴ عملکرد بهینه‌تر، پشتیبانی از پرینت بی‌سیم، آلبوم تمام صفحه، میانبر جدید دوربین، آیکون‌های سفیدرنگ نوار وضعیت، کنترل‌های صوتی پیشرفته، امکان تغییر لانچر هُم و اپلیکیشن پیامک و بهبودهایی در پایداری را برای این محصول به ارمغان می‌آورد.

در مورد نوت ۸ نیز احتمالا شاهد عمر باتری بیشتر، پشتیبانی از آلبوم تمام صفحه بر روی صفحه قفل، پشتیبانی از پرینت بی‌سیم و... باشیم.

به زودی دارندگان این تبلت‌ها می‌توانند از طریق منوی تنظیمات در منوی General و در بخش About Phone با فشردن دکمه Software Update دستگاه خود را به سیستم عامل جدید اندروید بروزرسانی نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات