بنچمارک‌های تبلت 10.5 اینچ AMOLED سامسونگ فاش شد

یک‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته در زومیت خواندید که سامسونگ قصد دارد یک یا چند تبلت جدید را با صفحه نمایش AMOLED روانه بازار کند. حتی اطلاعات محصولی با نام مدل SM-T805 نیز فاش گردید که گفته می‌شد مربوط به همان تبلت جدید سامسونگ است. امروز نیز اطلاعات کاملی در مورد سری جدید تبلت‌های سامسونگ با نام Galaxy Tab 4 بدست آمده که در ادامه به آن می‌پردازیم.
تبلیغات

ابتدا گزارش شده بود که تبلت AMOLED سامسونگ در سایز ۸.۴ اینچ یا ۷ اینچ راهی بازار خواهد شد.اما امروز سم‌-موبایل اعلام نموده که سامسونگ علاوه بر تولید تبلت AMOLED در سایز ۸.۴  و ۷ اینچ، یک تبلت دیگر با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را نیز تولید خواهد کرد. این رزولوشن معادل رزولوشن صفحه نمایش تبلت‌های Galaxy Pro است.

روز گذشته بنچمارک‌های تبلتی با نام مدل SM-T805 در GFXBench ثبت گردید که گفته می‌شود مربوط به همان تبلت AMOLED سامسونگ است. براساس این بنچمارک، پردازنده اصلی تبلت AMOLED سامسونگ Exynos 5420 است که از چهار هسته Cortex A15، چهار هسته Cortex A7 و پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای Mali-T628 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین ۷ مگاپیکسلی در پشت، اشاره کرد.

هفته گذشته بنچمارک‌های مربوط به یک تبلت ۸.۴ اینچی از سامسونگ در نرم‌افزار GFXBench ثبت گردید که آن هم به صفحه نمایش با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز بود. این تبلت نیز در دو نسخه وای-فای تنها و وای-فای 3G تولید می‌شود.

نهایتا سامسونگ یک تبلت ۷ اینچی دیگر را با نام مدل SM-T230 و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰، پردازنده ۴ هسته‌ای Cortex-A7 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و در دو نسخه Wi-Fi و 3G روانه بازار خواهد کرد.

گزارش شده که هر سه تبلت به صفحه نمایش AMOLED  و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ مجهز خواهند شد و جزو سری تبلت‌های Galaxy Tab 4 به شمار می‌روند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات