مایکرون با SSD پرسرعت جدیدش برای سامسونگ خط‌و‌نشان می‌کشد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
فضای ذخیره‌سازی SSD مایکرون ۳۵۰۰ از نمای بالا
SSD جدید مایکرون با فناوری‌های پیشرفته، کاربران حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد.
تبلیغات

مایکرون از SSD جدیدی به نام مایکرون ۳۵۰۰ رونمایی کرده که فناوری‌های پیشرفته‌ای در خود دارد. جدیدترین SSD مایکرون به حافظه‌ی ۲۳۲ لایه‌ی NAND مجهز است که جهشی قابل توجه در فناوری‌های مربوط به SSD محسوب می‌شود.

امکان انتخاب ظرفیت‌های ذخیره‌سازی مختلف از ۵۱۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت برای مشتریان فراهم است. قیمت SSD جدید مایکرون فعلاً مشخص نیست.

فضای ذخیره‌سازی SSD مایکرون ۳۵۰۰

سرعت انتقال، جایی است که مایکرون ۳۵۰۰ به‌لطف کنترلر Phison E25 در آن می‌درخشد. این SSD نرخ خواندن و نوشتن متوالی به‌ترتیب ۷٬۰۰۰ مگابایت‌برثانیه و ۶٬۹۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه ارائه می‌دهد که توسط متخصصان مورد آزمایش و صحت‌سنجی قرار گرفته است.

براساس اطلاعات رسمی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مایکرون ۳۵۰۰، وجود چهار کانال PICe Gen4 است. این ویژگی به SSD اجازه می‌دهد تا عملکرد بسیار خوبی حتی در مقایسه با گزینه‌های هشت کاناله داشته باشد.

SSD جدید مایکرون کامپیوترهای شخصی بالارده و ورک‌استیشن‌ها را هدف قرار داده است. براساس بنچمارک‌ها، مایکرون ۳۵۰۰ عملکردی مشابه و در برخی موارد کمی بهتر از رقیب خود یعنی SSD کروشیال T500 دارد. محصول جدید مایکرون در فهرست بهترین SSD قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات