شایعه: برای ایکس باکس سری اس و سری ایکس کارت‌ حافظه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی عرضه خواهد شد

شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت داشتن شایعات، به‌زودی کارت‌های حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به نظر میرسد بهزودی دارندگان کنسولهای خانگی ایکس باکس سری اس و سری ایکس میتوانند ظرفیت حافظهی ذخیرهسازی کنسولشان را با خرید کارتهای حافظهی SSD افزایش بدهند. وب‌‌سایت فرانسوی Xbox Squad اخیراً گزارشی منتشر کرده است که نشان میدهد بهزودی مایکروسافت نسخه جدید کارت حافظه ایکس باکس سری اس و ایکس را با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت از برند سیگیت عرضه خواهد کرد. GamingBolt در این رابطه مینویسد مایکروسافت قصد دارد این کارت حافظه را با قیمت ۱۲۵٫۷۱ پوند در دسترس قرار بدهد.

قیمت این محصول با در نظر گرفتن مالیات، احتمالاً در حدود ۱۴۹ تا ۱۶۹ پوند خواهد بود. مدتی کوتاه پس از گزارش وب‌سایت Xbox Squad، یک منبع داخلی هم اطلاعاتی از این محصول در اختیار آن‌ها قرار داده است. همچنین این وب‌سایت ادعا می‌کند که مایکروسافت این SSD را در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ۱۴۰۰) عرضه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

    البته باید همه این موارد را در حد یک شایعه در نظر بگیرید. با توجه به اینکه گزینههای SSD سونی دارای تنوع بیشتری هستند، هرچند که نصب آن برای کاربر چندان بهصرفه نیست، برنامههای مایکروسافت برای ارائه گزینههای بیشتر در این زمینه، چندان هم دور از ذهن نخواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع دیر یا زود منتشر خواهد شد و باید منتظر اطلاعات رسمیتری از آن باشیم.

    نظر شما کاربران زومیت در مورد قیمت و ظرفیت کارت‌های حافظه‌ی SSD برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت چیست؟ آیا قیمت آن را مناسب می‌دانید و در صورت عرضه به بازار ایران، حاضر به خریدشان هستید؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات