کارت حافظه سامسونگ مخصوص شرایط سخت معرفی شد

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ دو کارت حافظه جدید معرفی کرد که برای کار در شرایط آب‌وهوایی سخت طراحی شده‌اند. اگر در محیط‌های خارج از شهر عکاسی یا فیلم‌برداری می‌کنید، قطعا به این کارت حافظه نیاز خواهید داشت.
تبلیغات

سامسونگ دو کارت حافظه بسیار سریع برای ضبط ویدیوهای 4K معرفی کرد. دو کارت حافظه‌ای که Pro Plus و Evo Plus نام دارند. این دو کارت حافظه سامسونگ در مدل‌هایی با حجم ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت راهی بازار می‌شوند. مدل پیشرفته این کارت‌های حافظه Pro Plus نام دارد که سرعت خواندن آن به ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن به ۹۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. گفته می‌شود سرعت انتقال اطلاعات در مدل Evo Plus به ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. سامسونگ ادعا کرده است که این کارت‌های حافظه برای عکاسان و فیلم‌برداران بسیار حرفه‌ای مناسب خواهند بود و حتی برای افرادی که در یوتیوب فعالت می‌کنند هم انتخاب بهتری به شمار می‌روند.

بااین‌حال کارت‌های حافظه جدید سامسونگ یک ویژگی منحصربه‌فرد دارند. سامسونگ می‌گوید این کارت‌های حافظه برای شرایط آب‌وهوایی و شرایط محیطی سخت طراحی شده‌اند. مثلا این کارت‌های حافظه توانسته‌اند تا ۷۲ ساعت در آب‌ شور سالم بمانند. این محصولات در دمای منفی ۲۵ درجه سانتی‌گراد به‌خوبی کار می‌کنند و گرما تا دمای ۸۵ درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کنند. این دو کارت حافظه در برابر اشعه X-Ray و آهن‌ربا مقاوم هستند و حتی سقوط از فاصله ۱٫۵ متری را تحمل می‌کنند.

کارت حافظه سامسونگ

این دو کارت حافظه با قیمت مناسبی راهی بازار می‌شوند؛ مدل ۳۲ گیگابایتی Evo Plus با قیمت ۷ دلار عرضه می‌شود و مدل ۲۵۶ گیگابایتی همین مدل، ۴۰ دلار قیمت دارد. مدل ۳۲ گیگابایتی Pro Plus با قیمت ۱۰ دلار راهی بازار می‌شود و قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایت آن تنها ۵۰ دلار است.

این کارت‌های حافظه از همین ماه راهی بازار می‌شوند؛ اما مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایت کارت حافظه Pro Plus در آبان‌ماه راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات