سامسونگ تولید انبوه حافظه‌های ۱۴ نانومتری NAND را از سال ۲۰۱۶ آغاز می‌کند

پنج‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ که این روزها به یکی از بازیگران اصلی در عرصه‌ی حافظه‌های فلش تبدیل شده است به زودی تولید انبوه حافظه‌های فلش NAND مسطح ۱۴ نانومتری خود را آغاز خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ الکترونیکس به تازگی مراحل توسعه فلش‌های NAND مسطح ۱۴ نانومتری خود را به پایان رسانده است و قصد دارد تولید انبوه این محصول جدید را در نیمه اول سال ۲۰۱۶ آغاز کند. سامسونگ قرار است از این حافظه‌ی جدید در کنفرانس بین‌‌المللی مدارهای حالت جامد یا به اختصار ISSCC رونمایی کند. این کنفرانس قرار است ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ۱۳۹۴) در شهر سانفرانسیسکو برگزار شود.

یکی از ویژگی‌های ممتاز فلش‌های NAND مسطح ۱۴ نانومتری، بهره‌وری بالای آن در هزینه‌ی تولید است. این محصول جدید، بهبودهایی در نوشتن و خواندن اطلاعات و همچنین کاهش خطا در زمان ورود و خروج داده‌ها خواهد داشت. تولید این حافظه‌ها یک پیروزی و قدم بزرگ برای سامسونگ به حساب می‌آید. تقریبا شش ماه پیش شایعاتی در مورد تامین حافظه‌های فلش NAND نسل جدید آیفون‌های شرکت اپل توسط سامسونگ به گوش می‌رسید. با تولید انبوه این حافظه‌ها، سامسونگ باید خود را برای بستن قراردادهای بزرگ با خریداران آماده سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات