ترنسند حافظه‌ی SSD430 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین حافظه‌ی SSD ترنسند با مشخصات بسیار خوب معرفی شد.
تبلیغات

ترنسند جدیدترین حافظه‌ی SSD خود را معرفی کرد. SSD430 که طبق ساختار 3D MLC NAND ساخته شده است، کاربری صنعتی دارد و برای استفاده در محیط‌های صنعتی مناسب است. صفحه‌ی مشخصات فنی و جزئیات این محصول هنوز روی سایت سازنده قرار نگرفته است و ما تنها اطلاعاتی را که در خبرها منتشر شده‌اند در اختیار داریم.

SSD430 دارای سرعت خواندن ترتیبی ۵۶۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی ۴۹۰ مگابایت در ثانیه است. سرعت‌ خواندن و نوشتن تصادفی این حافظه‌ی SSD، به‌ترتیب ۳۱۰ مگابایت در ثانیه و ۳۵۰ مگابایت در ثانیه است.

مقاله‌های مرتبط:

    ترنسند SSD430 برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن، از حافظه‌های کش DDR3 DRAM و SLC بهره می‌برد. از مزایای این حافظه نسبت به حافظه‌های NAND مسطح یا ۲ بعدی می‌توان به افزایش سرعت و عملکرد و مصرف کمتر اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این حافظه‌ی SSD، می‌توانیم تکنیک تصحیح خطای کد آزمون توازن کم چگال (Low-Density Parity Check Error Correction Code)، حالت خواب و فناوری بهبود عملکرد دستگاه در طولانی مدت را نام ببریم.

    tramscend

    این حافظه‌ی SSD با هدف ارائه‌ی عملکرد پایدار و عمر طولانی ساخته شده است که بهترین گزینه کاربردی آن، استفاده در محیط‌های صنعتی است. SSD340 در حجم‌های ۱۲۰ و ۲۴۰ گیگابایت عرضه خواهد. لازم به‌ذکر است که قیمت دقیق این محصول تاکنون مشخص نشده است.

    نظر شما راجع به این حافظه‌ی SSD جدید ترنسند چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات