زوم‌اپ: با Google Rewards در نظرسنجی‌های گوگل شرکت کرده و اعتبار خرید از گوگل‌پلی دریافت کنید

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
‌گوگل با انتشار اپلیکیشنی با نام Google Opinion Rewards برای کاربرانی که در نظرسنجی‌های گوگل شرکت می‌کنند، اعتبار خرید در گوگل‌پلی اعطا می‌کند.
تبلیغات

 در صورتی که علاقمند به خرید برخی از اپلیکیشن‌های غیررایگان موجود در گوگل‌پلی باشید و به‌هر دلیلی تمایلی به خرید گیفت‌کارت‌های این فروشگاه ندارید، می‌توانید با دانلود این اپلیکیشن و شرکت در نظرسنجی‌های آن اعتبار رایگان خرید از گوگل‌پلی را دریافت کرده و در همان لحظه با مراجعه به فروشگاه گوگل‌پلی، سرویس یا اپلیکیشن‌ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

GoogleRewards

برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است تا این اپلیکیشن را دانلود و سپس روی ابزار اندرویدی خود نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن شاهد ارسال مجموعه سوالاتی از جانب گوگل خواهید بود که با ارائه‌ی پاسخ آن‌ها می‌توانید اعتباری دریافت کرده و در گوگل‌پلی از آن استفاده کنید.

این سوالات در بازه‌های مختلفی برای کاربران ارسال می‌شوند که معمولاً بصورت میانگین باید شاهد دریافت یک نظرسنجی در هفته بود. در صورت دریافت اعلانیه این اپلیکیشن از طریق اعلانیه کاربر را آگاه خواهد کرد. پس از تکمیل کاربر مبلغی برابر ۱ دلار دریافت خواهد کرد که میزان آن در کادر مخصوص داخل اپلیکیشن قابل رویت خواهد بود. با استفاده از این اعتبار می‌توان در گوگل‌پلی به خرید پرداخت. سوالات مطرح شده نیز طیف وسیعی را شامل می‌شود که پاسخ دادن به آن‌ها بسیار ساده است.

این سوالات در بازه‌های مختلفی برای کاربران ارسال می‌شوند که معمولاً بصورت میانگین باید شاهد دریافت یک نظرسنجی در هفته بود. در صورت دریافت اعلانیه این اپلیکیشن از طریق اعلانیه کاربر را آگاه خواهد کرد. پس از تکمیل کاربر مبلغی برابر یک دلار دریافت خواهد کرد که میزان آن در کادر مخصوص داخل اپلیکیشن قابل رویت خواهد بود.

با استفاده از این اعتبار می‌توان در گوگل‌پلی به خرید پرداخت. سوالات مطرح شده نیز طیف وسیعی را شامل می‌شود که پاسخ دادن به آن‌ها بسیار ساده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات