بسته بروز رسانی ویندوز 8.1 به بیرون درز کرد و همین حالا می‌توانید آن را نصب کنید

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
بسته بروز رسانی ویندوز ۸.۱ به زودی رسما منتشر خواهد شد اما اگر تمایل دارید زودتر از موعد رسمی آن را تجربه کنید، با چند تغییر جزیی در رجیستری ویندوز می‌توانید آن را دریافت و استفاده نمایید.
تبلیغات

این روش برای بسیاری از کاربران درست کار کرده و آن‌ها توانسته‌اند بسته بروز رسانی ویندوز ۸.۱ را دریافت و بر روی کامپیوتر خود نصب کنند. برای این کار باید چند تغییری جزیی را در Registry ویندوز اعمال نمایید.

فراموش نکنید که این روش برای کاربران ویندوز ۸.۱ است، اگر از ویندوز ۸ یا نسخه‌های پایین‌تر استفاده می‌کنید ابتدا ویندوز خود را به نسخه ۸.۱ بروز نموده و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

در قسمت جستجو عبارت regedit را تایپ نموده و وارد برنامه شوید.

مسیر HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ را بیابید و در آن یک کلید جدید به نام SHWindowsPoolS14 ایجاد کنید.

کامپیوتر را ریستارت کنید و حالا باید یک آپدیت جدید به نام Update for Windows 8.1 for x64-based Systems (KB2919442) – (S14 Prerequisite v01.0008) در لیست آپدیت‌های ویندوز خود مشاهده کنید. این همان نسخه جدید ویندوز ۸.۱ است که در صورت تمایل می‌توانید آن را نصب نمایید.

اگر قصد استفاده از این روش را دارید باید هر چه سریع‌تر اقدام کنید چراکه احتمالا مایکروسافت به زودی مانع بروز رسانی از این روش خواهد شد تا زمان رسمی انتشار نسخه جدید ویندوز ۸.۱ فرا برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات