مایکروسافت 3 اپلیکیشن از سرویس بینگ را برای ویندوزفون 8 معرفی کرد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت سه سرویس جدید را از مجموعه‌ی بینگ و در قالب اپلیکیشن‌های تحت ویندوزفون 8 معرفی کرد که شامل اپلیکیشن‌های Bing Food and Drink، Bing Health and Fitness و Bing Travel است.
تبلیغات

علاوه بر اپلیکیشن‌های ذکر شده، اپلیکیشن مربوط به سرویس جستجوی بینگ نیز برای ویندوزفون 8 بروز شده است، همچنین امکان همگام‌سازی اطلاعات نیز بین اپلیکیشن‌های بینگ در ابزار‌های مختلف ویندوز 8 امکان پذیر است.

مایکروسافت در مورد تغییرات انجام شده در سرویس بینگ توضیحاتی داده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شما می‌توانید شهر مورد نظر خود برای مشاهده‌ی وضعیت آب‌وهوا، عنوان خبرهای مورد نظر خود و سایر تنظیمات مربوط به سرویس‌‌های ارائه شده در مجموعه ی بینگ را برای یک بار تنظیم کنید و از این پس در تمامی ابزار‌های ویندوزی خود از قبیل پی‌سی، تلفن‌هوشمند ویندوزفونی یا تبلت‌ خود تمامی تنظیمات همگام شده و محتوای یکسانی برای شما نمایش داده خواهد شد.

اپلیکیشن‌های جدیدی که معرفی شده‌اند ابزار‌هایی را برای برنامه‌ریزی زندگی روزمره همچون برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی، تندرستی و وضعیت جسمانی و همچنین برنامه‌ریزی انجام سفر را اختیار کاربران قرار داده است.

اپلیکیشن Bing Food and Drink امکان تنظیم رژیم غذایی را برای کاربران مهیا کرده است. اپلیکیشن موردنظر در بردارنده‌ی 600,000 دست‌پخت غذا است که از منابعی چون AllRecipes.com، Epicurious.com و BonAppetit.com تهیه شده است. همچنین در مورد نوشیدنی‌ها نیز اطلاعات مورد نظر از منابعی قابل استناد و شناخته‌شده‌ای جمع‌‌آوری شده است.

WindowsPhoneAppInt

اپلیکیشن Bing Travel نیز برای افرادی توسعه داده شده است که نیازمند برنامه‌ی خاصی برای برنامه‌ریزی و یافتن جزئیات خاصی از برنامه‌ی سفر خود هستند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان بلیط هواپیما و همچنین اتاق‌ها را در هتل‌ها رزرو کرده و اطلاعاتی را از پروازهای در حال انجام در محل کاربر بدست آورد.

اپلیکیشن Health and Fitness نیز یک اپلیکیشن مخصوص برای نظارت بر رژیم غذایی کاربران است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان میزان انرژی جذب شده از انواع غذاها و همچنین میزان انرژی مصرف شده را در اثر انجام فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد که از جی‌پی‌اس برای محاسبه‌ی مسافت طی شده استفاده می‌کند. همچنین این اپلیکیشن گنجینه‌ای از اطلاعات داریی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از ان کاربران قادرند به نحوه‌ی مصرف، کاربرد و شرایط استفاده از یک دارو پی ببرند.

لینک دانلود ویدئو

هم‌اکنون می‌توان تمامی اپلیکیشن‌های ذکر شده را از فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوزفون دانلود کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات