اپی برای روزهای «دوستت دارم»

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
رنگ این روزها: رنگ عشق: طبیعی است، جای انکار هم ندارد، این روزها، روزهایی است که بازار پیام‌های محبت آمیز، داغ شده است.
تبلیغات

شاید به دلیل نزدیکی به «سپندارمذگان» جشن باستانی ایرانیان. در این روزها، اگر به بازار اپلیکیشن هم سری بزنید، احتمالاً با چند اپلیکیشن روبرو خواهید شد که با همین محور منتشر شده اند. در میان اپلیکیشن های این روزها، ما هم، اپلیکیشنی به نام "رنگ عشق"، برای اپلی ها در سیبچه و برای اندرویدی ها در کافه بازار ارائه داده‌ایم که با اپلیکیشن‌های دیگر تفاوت‌های جدی دارد.

این اپ، نخستین اپلیکیشنی است با تمام مواد و مصالح اختصاصی تولید شده است، شاید این نخستین اپلیکیشن ایرانی هم باشد که دارای طراحی صدای ویژه، و افکت‌های صوتی اختصاصی است. کار طراحی صدا و موسیقی آن را نیز، بهزاد عمرانی، خواننده و لیدر گروه بمرانی انجام داده است.

داستان یک «دوستت دارم»

پشت هر دوستت دارم یک داستان است، و داستان این دوستت دارم هاست که آنها را برجسته و به یاد ماندنی می سازد. پشت اپ "رنگ عشق" هم، داستانی از جنس همین "دوستت دارم" هاست. این ایده که می توان برای "دوست داشتن"، رنگ، صدا یا حالتی تصور کرد، جرقه اصلی این اپلیکیشن، و کتاب را در ذهن نویسنده و تولید کننده اش زده است.

هر کدام از ما، محبوبمان را با یک رنگ خاص، بیشتر دوست داریم. حالا اپی در بازار تولید شده است که به ما اجازه می‌دهد، این رنگ را تشخیص دهیم و آن را با محبوبمان، و یا هر کس دیگر که دوست داریم بداند "او" را با چه رنگی بیشتر دوست داریم شریک شود.

اپ اختصاصی با مواد اختصاصی

دیر یا زود، دوران اپلیکیشن‌های کشکولی و مجموعه‌ای، که در واقع چهل تکه‌ای از آثار قبلا منتشر شده‌اند، به سر خواهد آمد. ما، به هر اپلیکیشن مثل یک اثر جدید و مستقل نگاه می‌کنیم و برای هر اپلیکیشن، مواد و مصالح اختصاصی آن را تولید می‌کنیم. تمام متون، تصاویر و صداها در این اپلیکیشن، اختصاصاً برای همین اپ، و کتاب‌های جانبی‌اش تولید شده است.

sibche 01

اما ما در همینجا متوقف نشده‌ایم، ساختار کلی اپلیکیشن، آیکن ها و انیمیشن ها هم به صورت کامل در کارگاه برنامه نویسی سیارک جی بی تولید شده و قبلا در هیچ جا و به هیچ شکلی دیده نشده است.

و حالا...رنگ عشق: یک هدیه

رنگ عشق، نخستین اپلیکیشن کارت زنده‌ی ایرانی محسوب می‌شود که در بازار ارائه شده است. این کارت‌های زنده با متن اختصاصی و تصویرسازی‌های جدید، منتشر شده است. آنطور که مسئولان سیارک جیبی می‌گویند، برنامه‌های ویژه‌ای برای آن دارند.

در رنگ  عشق، شما می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف، رنگی را که دوست دارید انتخاب نمایید و کارت پستال آن را، به عنوان یک هدیه برای محبوبتان، یا هر آنکس که دوستش دارید، بفرستید. این کارت‌ها به شکلی تنظیم شده که می‌تواند روابط محبت‌آمیز مختلف را پوشش دهد، از رابطه‌ی مادر و فرزند گرفته تا روابط دیگر!

موسیقی و راوی ویژه‌ی این اپ، مزیت دیگری است که نسبت به اپلیکیشن‌های معدود مشابه در این اپ دیده می‌شود، برخلاف عموم اپ‌های مربوط به دوست داشتن، که معمولاً بانکی از SMSها و پیام های تکراری بدون مولف، با صدا و موسیقی کپی شده و تکراری هستند. تمام عناصر این اپلیکیشن، برای نخستین بار است که به بازار عرضه می‌شوند. باور بچه‌های سیارک این است که کاربر ایرانی، تفاوت بین محتوای اصیل را با محتوای تکراری و دستمالی شده می‌داند و حالا دیگر شایسته‌ی آن است که با محصولاتی متفاوت و خاص، در بازار مواجه شود.

برای دانلود اپلیکیشن رنگ عشق به سیبچه یا کافه بازار مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات