معرفی تعدادی برنامه کاربردی و رایگان iOS

پنج‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶
مطالعه 5 دقیقه
سیبچه، بازارچه اپلیکیشن های iOS، به مناسبت هفته وحدت، تعداد زیادی از برنامه‌های فارسی را، از جمله «حسابداری دارا»، با تخفیف های 30 تا 50 درصدی عرضه کرده است. در ادامه تصمیم داریم تعدادی از برنامه‌های رایگان سیستم عامل iOS که برای اغلب ما کاربرد دارند و در سیبچه ارائه شده‌اند را برایتان معرفی کنیم.
تبلیغات

موبایل بانک اقتصاد نوین

امور بانکی چیزی نیست که کسی از ما تاکنون درگیر آن نشده باشیم. مطمئنا خاطرتان هست که در همین 3-4 سال پیش برای پرداخت یک قبض ساده مجبور بودیم به شعبه بانک مراجعه کنیم و در یک صف طولانی و نامنظم منتظر بمانیم! اما اکنون به کمک اینترنت و مهم‌تر از آن دستگاه‌های هوشمند همراه، به راحتی آب خوردن، همه کارهای بانکی‌مان را انجام می دهیم. موبایل بانک اقتصاد نوین، یکی از این ابزارهای نوین برای خدمت‌رسانی است که اغلب امور بانکی کاربران خود و برخی از امور کاربران سایر بانک‌ها را پوشش می دهد.

333-1-1
333-1-2

دریافت برنامه از سیبچه

نکته: موبایل بانک تجارت و آینده نیز در سیبچه در دسترس شما خواهد بود.

کارت بازی گروهی فروت کرفت

فروت کرفت، اولین بازی گروهی آنلاین، مبتنی بر موبایل در ایران است و بر اساس کارت بازی های قدیمی که در دوران کودکی، با آن اوقات فراغت خود را پر می کردیم، طراحی و ساخته شده است. این بازی رایگان که نتیجه تلاش‌های گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر است، در طی مدت کوتاهی، به خوبی جای خود را در بین کاربران ایرانی باز کرد و چندین جایزه در مسابقات و جشنواره های داخلی برنده شده است. این بازی نسخه اندروید نیز دارد و شما همزمان با تعداد زیادی از کاربران ایرانی، به مسابقه و رقابت می پردازید.

333-2
333-2-2

دریافت برنامه از سیبچه

قوانین بازار سرمایه (بورس)

مدتی است که بورس ایران رونق زیادی گرفته و با توجه به سودآوری بالای آن در یک سال اخیر و تبلیغات زیادی که رسانه‌های عمومی در این بخش داشته اند، افراد زیادی به این سمت متمایل و برای سرمایه‌گذاری، وارد بورس شده‌اند. از ضروری‌ترین موارد برای این کار، آشنایی با قوانین اجرایی آن است. این برنامه که به همت شرکت بورس ایران تهیه شده است، همه قوانین مورد نظر را در اختیارتان قرار می دهد.

333-3-1
333-3-2

دریافت برنامه از سیبچه

تلفن های ضروری ایران

در این برنامه می‌توانید به لیستی از شماره تلفن‌های ضروری شهر های تهران، مشهد، شیراز , اصفهان , تبریز , کیش و ... دسترسی داشته باشید.

333-4-1
333-4-2

دریافت برنامه از سیبچه

حسابداری شخصی دارا

امور مالی و بودجه‌بندی، همواره از دغدغه‌های ما بوده است و مدیریت درست آنها نیز از نیازهای ضروری ما. دارا به خوبی می تواند این نیاز ما را بر آورده کند. ثبت بودجه بندی‌ها، ثبت هزینه‌ها، گزارشات مناسب و ... از امکانات مناسب این برنامه کاربردی است. البته این نرم‌افزار حسابداری شخصی،رایگان نیست؛ ولی تا 29 بهمن و به مناسبت هفته وحدت، با 50 درصد تخفیف عرضه شده است.

333-5-1
333-5-2

لازم به ذکر است که سیب‌چه، نرم افزاری مخصوص دستگاههای اپل از جمله iPhone, iPod و iPad است که کاربران ایرانی را قادر می‌سازد که برنامه‌های فارسی‌زبان داخلی و نرم افزارهای دیگر مخصوص این دستگاه‌ها را دریافت و نصب نمایند. سیب‌چه سعی دارد تا محیطی ساده برای کاربران فراهم کند تا با کمترین دغدغه نرم افزارها را دریافت نموده و نصب نمایند و از طرفی این امکان را برای تولیدکنندگان ایرانی فراهم کند تا برنامه خود را مستقل از بازارِ تحت نظرِ اپل و به صورت مستقیم، به دست کاربران ایرانی برسانند. بازارچه امکان خرید نرم‌افزارهای تولید داخل را فراهم کرده است تا تولیدکنندگان داخلی، مکانی برای توزیع نرم‌افزارهای خویش داشته باشند و توسط کاربران خود در داخل کشور حمایت شوند.

دریافت برنامه از سیبچه

سیبچه را میتوانید از اینجا دریافت نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات