بهترین اپلیکیشن های زمستان و ورزش‌های زمستانی

یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن‌های این هفته، به زمستان و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی اختصاص یافته است.
تبلیغات

AlpineReplay

اگر به آنالیز و تحلیل اطلاعات فعالیت‌های ورزشی خود علاقه دارید AlpineReplay برای شماست. سرعت، مدت‌زمان پرش، مسافت طی‌شده و میزان کالری سوخته‌شده تنها بخشی از اطلاعاتی هستند که AlpineReplay ذخیره می‌کند. به کمک این اطلاعات می‌توانید فعالیت‌های خود را تحلیل نموده و مهارت‌های خود را بالاتر ببرید.

Ski Tracks

دسترسی به این اپلیکیشن برای هر اسکی‌بازی ضروری است. Ski Tracks، آرام و بی‌صدا تمام فعالیت‌های اسکی شما را ذخیره‌ می‌کند. ویژگی فوق‌العاده Ski Tracks این است که در شرایطی که دسترسی به اینترنت ندارید، همچنان ردیابی و ضبط فعالیت‌های شما را انجام می‌دهد. Ski Tracks علاوه برای انجام فعالیت‌‌های تخصصی مرتبط با اسکی، وضعیت باتری دستگاه شما را نیز کنترل می‌کند تا در یخبندان‌های ارتفاعات سردسیر دستگاهی آماده به کار داشته باشید.

Winter Ski & Ride

Winter Ski & Ride، اپلیکیشن رسمی انجمن مربیان حرفه‌ای اسکی آمریکا (PSIA) و انجمن آمریکایی مربیان اسنوبورد (AASI) محسوب می‌شود. یک اپلیکیشن زیبا و برای آنالیز فعالیت‌های برفی شما در پیست که امکانات دیگری مانند گزارش وضعیت آب‌و‌هوا، وضعیت پیست‌ها و... را به کاربر ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Winter Ski & Ride، با داشتن رابط‌کاربری ساده و کارآمد و ارائه نوآوری‌های متنوع هر کاربری را به خود جذب می‌کند.

اپلیکیشن شما: Recorder With Tags

Recorder With Tags، اپلیکیشنی برای ضبط صدا است که از روشی خلاقانه برای این کار استفاده می‌کند. نرم‌افزاری ساده و کاربردی به کمک نشانه‌هایی که Tag نامیده می‌شوند می‌توانید هر بخش از فایل ضبط شده‌ خود را علامت‌گذاری نموده و به آسانی سازماندهی کنید.

به کمک اپلیکیشن Recorder With Tags شما قادر به تعیین کیفیت صدای ضبط شده، ضبط در پس‌زمینه، مرتب‌سازی (Sort) فایل‌ها، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و... هستید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات