نوکیا نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن جدید دوربین را برای استفاده در تمامی تلفن‌های هوشمند سری لومیا منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا اخیرا نسخه‌ی بتای اپلیکیشن جدید دوربین خود را برای تلفن‌های هوشمند سری لومیا منتشر کرده است. اپلیکیشن جدید تفاوت‌هایی را با نسخه ی پیشین دارد که مهم‌ترین قابلیت اضافه شده به آن بهره‌گیری از منوی تنظیمات خودکار ساده‌تر در کنار امکانات پیشرفته برای عکاسان حرفه‌ای و تنوع ابزارهای هوشمند عکاسی است.
تبلیغات

این اپلیکیشن برای کار در تمام دوربین‌های تلفن‌های هوشمند سری لومیا که از ویندوزفون 8 استفاده می‌کنند، طراحی شده است، از‌این‌رو داشتن ویژگی PureView شرط استفاده از این اپلیکیشن نیست.

در صورتی که یکی از تلفن‌های هوشمند لومیا 520، 525، 620، 625، 720، 810، 820، 822 یا تلفن‌های‌‌هوشمند با قابلیت PureView را در اختیار دارید، می‌توانید با ورود به حساب کاربری نوکیا خود، نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن را از Nokia Beta Lab دانلود کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید بروزرسانی Lumia Amber یا Lumia Black را داشته باشید، تا بتوانید آن را نصب کنید. می‌توان این اپلیکیشن را در کنار اپلیکیشن دوربین نوکیا مورد استفاده قرار داد. 

در ظاهر نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن تفاوت چندانی با نسخه‌‌ی کنونی اپلیکیشن دوربین نوکیا ندارد، اما از آنجایی که این نسخه آزمایشی نرم افزار است، احتمالا در نسخه نهایی از نظر ظاهری نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد. یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در اپلیکیشن جدید دوربین نوکیا، اجرای سریع و بدون وقفه آن است.

براساس ادعای نوکیا، کمپانی فنلاندی برای نسخه‌ی بتا نیز بروزرسانی‌هایی را ارائه خواهد داد تا ویژگی‌های جدیدی به مرور زمان به آن اضافه شده تا به یک اپلیکیشن دوربین کامل و قابل استفاده گردد. این بروزرسانی از طریق فروشگاه اینترنتی ویندوز قابل دریافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات