گوگل اپلیکیشن‌های کروم را برای سیستم عامل مک عرضه نمود

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
بالاخره گوگل، وعده خود در رابطه با عرضه اپلیکیشن‌های کروم برای کاربران مک را عملی کرد تا بدین ترتیب اپلی‌ها نیز بتوانند از نرم‌افزارهایی که در ابتدا برای کاربران کروم بوک و ویندوز عرضه شده بود، بهره‌مند شوند.
تبلیغات

 قبل از توضیح بیشتر، اگر نمی‌دانید اپلیکیشن‌های کروم  چیست، با توضیح کوتاه ما همراه باشید. این اپلیکیشن‌ها که جدای از مرورگر کروم قرار می‌گیرند، مجموعه‌ای از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای گوگل را به صورت یک اپلیکیشن با  قابلیت همسان سازی و به منظور دسترسی ساده‌تر ارائه می‌کنند. 

اپلیکیشن‌های کروم در مک، همانند باقی اپلیکیشن‌های این سیستم عامل عمل می‌کنند و در پوشه برنامه‌ها دانلود می‌شوند و به علاوه قابلیت استفاده آفلاین نیز از آن‌ها وجود دارد. بروزرسانی‌ آن‌ها به صورت خودکار قابل اجراست و برای همسان سازی آن‌ها در دستگاه‌های دیگر تنها کافی است که با نام کاربری گوگلتان وارد شوید تا همسان سازی فعالیت‌هایتان در این برنامه‌ها در تمامی دستگاه‌ها انجام شود. 

از جمله اپلیکیشن‌های گوگل که جدای از سرویس‌های محبوب و شناخته شده این مجموعه قرار می‌گیرند و از فروشگاه گوگل قابل دانلود هستند، می‌توان به اپلیکیشن ویرایش ویدیو WeVideo Next و برنامه مدیریت پروژه‌های Smartsheet اشاره نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات