گوگل نسخه جدید اپلیکیشن Android Device Manager را منتشر کرد تا کاربران از طریق وب، تلفن گم شده خود را بیابند

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
همیشه نگران این هستید که اگر تلفن‌تان گم یا دزدیده شود، چه کار باید بکنید؟ گوگل نسخه جدید نرم افزار Android Device Manager را منتشر نموده که علاوه بر ردیابی از طریق وب، امکانات متنوع دیگری مانند تغییر رمز ورود تلفن یا پاک کردن کلیه اطلاعات موجود در تلفن از راه دور را میسر می‌کند.
تبلیغات

اگر یک ابزار اندرویدی در اختیار دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا نسبت به نصب و اجرای نرم افزار Android Device Manager اقدام کنید. این نرم افزار توسط خود گوگل تولید و پشتیبانی می‌شود و پس از نصب شما را قادر می‌سازد تا از طریق اکانت گوگل خود و بدون نیاز به دسترسی فیزیکی به تلفن، به آن متصل شده و ضمن موقعیت یابی دقیق آن نسبت به حذف اطلاعات موجود در درون گوشی یا حتی تغییر رمز ورود آن اقدام کنید.

موقعیت گوشی بر روی نقشه گوگل نمایش داده می‌شود و شما هر زمان که بخواهید می‌توانید، از طریق وب، زنگ تلفن را به مدت 5 دقیقه به صدا درآورید تا اگر نزدیک آن شده‌اید متوجه مکان دقیق تلفن خود شوید. جالب اینجاست که موقعیت گوشی بصورت زنده بر روی نقشه نمایش داده می‌شود و مثلا اگر توسط کسی دزدیده شده باشد شما می‌توانید او را تعقیب کنید. اما اگر نتوانستید در نهایت تلفن خود را از طریق نقشه ردیابی کنید، حداقل می‌توانید اطلاعات شخصی خود را در آن حذف کنید.

برای کنترل ابزارهای اندرویدی از طریق Android Device Manager می‌توانید همین اپلیکیشن را بر روی یک ابزار اندرویدی دیگر نصب نموده و به ابزارهای موجود در اکانت گوگل خود دسترسی داشته باشید یا از طریق صفحه وب نسبت به کنترل ابزارهای خود اقدام نمایید.

در نسخه جدید کمی ظاهر نرم افزار تغییر کرده است اما کلیت آن تغییر خاصی نکرده و از این رو اگر بدنبال آموزش استفاده از آن هستید سری به مقاله «با استفاده از Andorid Device Manager، دستگاه اندرویدی گمشده خود را پیدا کنید» بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات