زوم‌اپ: امنیت

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهیم شد که به شما در داشتن اسمارت‌فونی ایمن‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. در ادامه با ۱+۳ اپلیکیشین، همراه زومیت باشید.

Pic Lock 3 Ultimate Free

در گجت هر کاربری، شاید عکس‌هایی وجود داشته باشد که خصوصی و محرمانه به حساب بیایند. اپلیکیشن Pic Lock 3 با طراحی جدید و برخورداری از لایه‌های محافظتی چندگانه، فایل‌های چندرسانه‌ای شما را تا زمانی که اراده کنید، به بهترین شکل ممکن مخفی نگاه‌ می‌دارد.

اگر از کاربران دستگاه‌های اپلی هستید، این اپلیکیشن‌ را تجربه کنید.

a360 Mobile Security- Antivirus

این اپلیکیشن، به کمک پایش‌های لحظه‌ای و مداوم خود، دستگاه‌ اندرویدی شما را در مقابل بد‌افزارها، ویروس‌ها و نرم‌افزارهای مخرب حفظ می‌کند. اپلیکیشن a360 Mobile Security- Antivirus، علاوه بر ویروس‌یابی، قادر به کشف و ترمیم صدمات وارد شده به سیستم‌عامل و متوقف نمودن برنامه‌های پس‌زمینه نیز می‌باشد. a360 Mobile Security- Antivirusاپلیکیشن‌ فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود که از همه نظر کامل است.

SafeWallet

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای ذخیره‌سازی اطلاعات حساب‌های کاربری و کلمات‌ عبور خود به صورت کدشده هستید، SafeWallet یکی از بهترین گزینه‌ها است. این اپلیکیشن ویندوزفونی، اطلاعات حساب‌کاربری، کلمات عبور، حساب‌های بانکی و یا هرگونه اطلاعات دلخواه را به صورت پیچیده رمزنگاری نموده و با حساب کاربری شما در دراپ‌باکس همگام (Sync) می‌نماید.

اپلیکیشن شما: رمــزیــار

به کمک اپلیکیشن ایرانی رمــزیــار می‌توانید به کلیه کلمه‌های عبور ایمیل‌ها، بانک‌ها و یا سایر رمزهای خود دسترسی داشته باشید. تنها کافی است به حساب‌کاربری خود در این اپلیکیشن وارد شده و کلیه پسوردهای خود را ببینید.

برخی امکانات رمــزیــار عبارت اند از:

  • بیش از ۶۰ تصویر (به همراه آیکون بانک ها)
  • انتخاب تصویر دلخواه از گالری تصاویر
  • جستجوگر قوی (بر اساس نام، نام کاربری، رمزعبور، توضیحات، زمان و...)
  • پشتیبانی از زبان‌های فارسی و انگلیسی
  • درج خودکار زمان جاری
  • پشتیبانی از صفحه نمایش‌های ۷ و ۱۰ اینچی
  • رابط‌کاربری ساده و روان
  • پشتیبان‌گیری خودکار
  • پشتیبانی از CVV2, رمز دوم و سایر اطلاعات مورد نیاز بانک‌ها

اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات