Flipboard اپلیکیشن اختصاصی خود برای ویندوز 8.1 را منتشر نمود

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن فیلیپ‌بورد یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که با جامعه کاربری چند میلیونی، به تازگی خود را به جمع اپلیکیشن‌های مخصوص ویندوز 8.1 اضافه نموده است.
تبلیغات

 اپلیکیشن جدید فیلیپ بورد به خوبی برای سمبل ویندوز 8 یعنی کاشی‌های صفحه استارت بهینه سازی شده است و شما می‌توانید مجلات و صفحات دلخواه خود را از صفحات اصلی ویندوز به صورت زنده دنبال نمایید. این اپلیکیشن بیشتر به نظر می‌رسد برای تبلت‌هایی همچون Surface Pro تولید شده باشد تا کامپیوترهای رومیزی و دسکتاپ‌ها ولی به طور کلی در هر دو پلتفرم عملکرد روان و مناسبی از خود به نمایش می‌گذارد. اگر از کاربران ویندوز 8 مایکروسافت چه از طریق تبلت‌ها و چه کامپیوترهای شخصی هستید، از ساعاتی دیگر می‌توانید این اپلیکیشن را دریافت و نصب نمایید.

همچنین پشتیبانی از Swipe Motion در این برنامه نیز گنجانده شده است و بدین ترتیب شما با بالا و پایین یا راست و چپ بردن صفحه، گزینه‌های متفاوتی برای کنترل مقالات و مجلات مورد نظرتان خواهید داشت.

اما کاربران ویندوز فون برای استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این مجموعه، باید منتظر فرا رسیدن سال میلادی نو باشند. چرا که طبق اعلام سخنگوی این مجموعه، برنامه‌ای برای ارائه سریع‌تر این اپلیکشن برای کاربران ویندوز فون وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات