فلیپ‌بورد برای iOS بروز شد: اطلاع‌رسانی مطالب جدید و تغییر اندازه متون

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن خبرخوانی Flipboard یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های iOS و اندروید است. رابط کاربری تمیز و زیبای این اپلیکیشن به همراه امکانات مفیدی که دارد منجر به موفقیت این برنامه شده است. نسخه جدید این نرم‌افزار برای iOS دارای قابلیت‌های جذاب جدیدی است که می‌تواند آن را نسبت به گذشته نیز قدرتمندتر سازد.
تبلیغات

فلیپ‌بورد مدت زیادی است که برای iOS ارائه شده و از آن زمان تا کنون بروزرسانی‌های بسیاری برای بهبود رابط کاربری، افزایش سرعت و افزودن بسیاری از ویژگی‌ها عرضه شده است. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در بروزرسانی اخیر نسخه iOS فلیپ‌بورد نیز این بهبودها را ارائه نموده است، اما یک‌ ویژگی جدید جالب نیز به آن افزوده است.

کاربران فلیپ‌بورد روی پلتفرم iOS، حال می‌توانند از سیستم اطلاع‌رسانی فیدهای جدید استفاده کنند. پس از این به بعد نگران از دست دادن اخبار جدید نباشید، چرا که هر بار که مطلب جدیدی منتشر شود شما به سرعت از آن آگاه خواهید شد. همچنین این اپلیکیشن برای نمایشگر دو گوشی جدید اپل، یعنی آیفون 5 و 5S بهینه شده است.

نکته دیگر مربوط به قابلیتی است که با استفاده از آن می‌توانید اندازه متون را تغییر دهید. نسخه جدید اپلیکیشن Flipboard را می‌توانید از آیتیونز دانلود نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات